ارائه و داوری بوم‌های ایده پردازی در اردوی کوتاه مدت «راه روشن 3»

بوم ایده پرازی 5

شرکت کنندگان اردوی کوتاه مدت «راه روشن 3» با تیم سازی 20 گروه 12 نفره به تکمیل بوم‌های ایده پردازی پرداختند که بوم‌ها در آخرین روز اردو توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی، در سومین روز اردوی کوتاه مدت «راه روشن 3» که با حضور بیش از 230 داوطلب پذیرش طلاب خوابگاهی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد، گروه‌ها به ارائه بوم ایده پردازی پرداختند و آثار ارائه شده توسط داوران ارزیابی شد.

در نخستین روز این اردو، شرکت کنندگان به 20 گروه 12 نفره تقسیم بندی شدند و در هر گروه یک استاد راهبر، یک استاد رهیار و یک طلبه همیار به راهنمایی شرکت کنندگان در این اردوی آموزشی پرداختند.

هر یک از این گروه‌ها با مشورت اعضای گروه به نام یکی از شهدای والامقام نامگذاری شدند و در ادامه، با مباحثه و رایزنی‌های متعدد، موضوعی را به عنوان مسئله گروه انتخاب کردند.

در این اردو، یک بوم ایده پردازی در اختیار هر یک از گروه‌ها قرار گرفت و شرکت کنندگان با حضور در کارگاه‌های آموزش حل مسئله، روش حل مسئله، سنجش راه حل و غیره، با تکنیک حل مسئله و بوم ایده پردازی آشنا شدند.

شرکت کنندگان در روز پایانی اردو به ارائه آثار خود پرداختند که توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفت.

خانم‌ها نیک زاد، حسینی ، اشرفی، یوسفی، الیاسی و ارمکان به عنوان هیئت داوران در این رویداد حضور داشتند.

در مراسم اختتامیه که بعداز ظهر روز دوشنبه 8 مرداد در تالار بیداری اسلامی برگزار می‌شود، ارائه کنندگان بهترین بوم ایده پردازی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵