مدیر سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها در «راه روشن 3»:

بانوان طلبه باید زمینه ساز تمدن نوین اسلامی باشند/ هدف از برگزاری «راه روشن» به‌گزینی است

خانم حسینی راه روشن

مدیر سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه بانوان طلبه باید زمینه ساز تمدن نوین اسلامی باشند، گفت: فراگیری علوم دینی در دنیای پرزرق و برق امروز می‌تواند صحیح‌ترین انتخاب زندگی باشد.

 به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهرا حسینی در گفتگو با واحد خبر با اشاره به اردوی کوتاه مدت «راه روشن 3» که با حضور بیش از 230 داوطلب خوابگاهی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در سال تحصیلی۱۴۰۴-۱۴۰۳ در سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها برگزار شد، عنوان کرد: با توجه به تحولات ایجاد شده در نسل جوان و همچنین اهداف و چشم انداز یک مجموعه آموزشی، به‌گزینی باید جزو اولویت ها باشد و هدف از برگزاری اردوی کوتاه مدت «راه روشن» رسیدن به این مقصود است.

مدیر سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها افزود: انتخاب اولیه داوطلبان انتخاب بسیار درستی بوده است؛ چرا که فراگیری علوم دینی در دنیای پرزرق و برقی که مشاغل مختلف تبلیغ می‌شوند، صحیح‌ترین انتخاب زندگی می‌تواند باشد.

حسینی تصریح کرد: مسلما حرکت در این مسیر با سختی‌ها و مشکلاتی همراه خواهد بود و ما امیدواریم داوطلبانی که دارای ظرفیت ها و استعدادهای لازم هستند، در این عرصه با استقامت حضور پیدا کنند و زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت حجت ارواحنافداه باشند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۴۵