تبریک مدیر جامعه الزهرا(س) به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی

سالروز تأسیس سازمان تبلیغات

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با ارسال پیامی، سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی را به حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی، در این پیام آمده است:

حضور حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای قمی (زیدعزه‌العالی)

رئیس محترم سازمان تبلیغات اسلامی

سلام عليكم

 با احترام، بدین‌وسیله فرا رسیدن یکم تیر ماه، روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(قدس سره) را به حضرت‌عالی و مبلغانِ عرصه دين و حافظان سنگرِ فرهنگ اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

 حوادث اخیر پس از شهادت خادمین ملت «رئیس جمهور شهید و هیات همراه ایشان»، بار دیگر ثابت کرد اقتدار جمهوری اسلامی ایران و تداوم انقلاب اسلامی، پیوند ناگسستنی با مردم دارد. امیدوارم با استفاده از این ظرفیت و با رهنمودهای اندیشمندانه رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی و تدابیر حکیمانه حضرتعالی، همه فعالان عرصه تبلیغ با اتکال به خداوند متعال در راستای تحقق رسالت خویش جهت بصیرت‌افزایی و تبیین ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات زودهنگام «چهاردهمین دوره ریاست جمهوری» و همچنین انتخاب کاندیدای اصلح، پیروز و سربلند باشند.

جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها به عنوان بزرگترین حوزه علمیه خواهران در جهان تشیع، آماده‌ همکاری جهت تدوین و ارائه پیوست‌های پژوهشی، فرهنگی و دینی، متناسب با شرایط و اولویّت‌های کشور می‌باشد.

از درگاه خداوند منان، توفیقات روزافزون همراه با توجهات خاص حضرت ولیّ‌عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف را برای حضرتعالی و همکاران محترم مسئلت دارد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱