انتشار کتاب «منبع‌شناخت کنگره بین‌المللی گام دوم انقلاب اسلامی از منظر قرآن و حدیث»

سلسله منشورات کنگره بین المللی گام دوم انقلاب از منظر قرآن و حدیث

کتاب الکترونیکی «منبع‌شناخت کنگره بین المللی گام دوم انقلاب اسلامی از منظر قرآن و حدیث» به همت دبیرخانه این کنگره منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی، کتاب «منبع شناخت کنگره بین‌المللی گام دوم انقلاب اسلامی از منظر قرآن و حدیث» به همت دبیرخانه کنگره بین‌المللی گام دوم انقلاب اسلامی از منظر قرآن و حدیث  به صورت الکترونیکی منتشر شد.

نخستین کتاب سلسله منشورات کنگره بین‌المللی گام دوم انقلاب اسلامی از منظر قرآن و حدیث به این کتاب اختصاص یافته است.

این کتاب در 18 فصل، مهم‌ترین منابع  نگارش مقاله برای کنگره گام دوم اعم از کتاب، پایان‌نامه، مقاله، نرم‌افزار و سایت را معرفی کرده است.

عناوین این فصل‌ها به ترتیب عبارتند از کتب امام خمینی(ره)، کتب امام خامنه ای(مدظله)، کتب انقلاب اسلامی، کتب تمدن اسلامی، کتب غرب‌شناسی و شرق‌شناسی، کتب آینده‌پژوهی، کتب عقلانیت، کتب اقتصاد اسلامی و اقتصاد مقاومتی، کتب مدیریت و کتب سیاست.

کتب سبک زندگی و اخلاق و معنویت، کتب علوم طبیعی، کتب شرح بیانیه گام دوم، پایان نامه ها و مقالات پیرامون بیانیه گام دوم، نرم افزارهای مورد نیاز برای مقاله‌نویسی، همایش‌های برگزارشده پیرامون بیانیه گام دوم، موضوعات بایسته تحقیق در ارتباط با بیانیه گام دوم و همچنین ‌سایت‌های مورد نیاز برای پژوهش در بیانیه گام دوم، دیگر عناوین فصل‌های این کتاب را شامل می‌شود.

متن این کتاب می‌تواند جهت نگارش مقالات ارزشمند پژوهشگران در راستای اهداف «کنگره بین‌المللی گام دوم انقلاب از منظر قرآن و حدیث» استفاده شود.

گفتنی است؛ مهلت ارسال چکیده مقالات به کنگره بین‌المللی «گام دوم انقلاب اسلامی از منظر قرآن و حدیث» تا پایان خرداد و اصل مقالات تا پایان مرداد ۱۴۰۰ تمدید شد.

کنگره بین المللی «گام دوم انقلاب اسلامی از منظر قرآن و حدیث» در پاییز سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام جهت ارسال آثار خود و استفاده از راهنمایی اساتید با شناسه کاربری  @Hosseinzahe ارتباط بگیرند.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال اطلاع رسانی کنگره به نشانی https://eitaa.com/Conferencegam۲ مراجعه کنید.

تصویر خبر

دانلود کتاب منبع‌شناخت کنگره بین‌المللی گام دوم انقلاب اسلامی از منظر قرآن و حدیث

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱