تمدید ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

آزمون ورودی 14028

ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در بازه زمانی 9 تا 18 خرداد 1403 تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم اشرف السادات ارمکان در گفتگو با واحد خبر با اشاره به فراخوان تکمیل ظرفیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برای سطوح تحصیلی دو، سه و چهار در سال تحصیلی 1404-1403، عنوان کرد: زمان ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تمدید شد.

مدیر کل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: داوطلبان دارای شرایط شرکت در برنامه حضوری و مجازی سطوح 2 و 3 و برنامه حضوری سطح 4 می‌توانند جهت ثبت نام از ساعت 14 روز چهارشنبه 9 خرداد به لینک https://paziresh.jz.ac.ir/news/view?id=391 مراجعه کنند.

ارمکان با بیان اینکه مهلت ثبت نام تا 18 خرداد 1403 ادامه دارد، گفت: شرکت در این آزمون برای داوطلبانی که در آزمون قبلی «غایب» بوده یا «مردود» اعلام شده‌اند، بلامانع است.

مدیر کل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: آزمون تکمیل ظرفیت به صورت حضوری و متمرکز در تاریخ 5 مرداد 1403 در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها (شهر قم) برگزار می‌شود.

وی در پایان توصیه کرد: داوطلبان با مطالعه دفترچه راهنمای سطح مورد نظر خود، شرایط مندرج در دفترچه را به صورت دقیق مطالعه نمایند و سپس با خرید کارت آزمون سطح مورد نظر و دریافت اطلاعات ثبت نام، به صفحه ثبت نام آن سطح مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱