با حضور وزیر ورزش و جوانان؛

زمینه‌های انعقاد تفاهم نامه همکاری بین وزارت ورزش و جوانان با جامعه الزهرا بررسی شد

حضور وزیر ورزش در جلسه شورای مدیران جامعه الزهرا (7)

وزیر ورزش و جوانان با حضور در جلسه شورای مدیران جامعه الزهرا علیهاالسلام، زمینه های انعقاد تفاهم نامه همکاری بین وزارت ورزش و جوانان با جامعه الزهرا را بررسی کرد.

 

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام در دیدار کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت معصومه علیهاالسلام گفت: جامعه الزهرا علیهاالسلام در سال 1363 با پیشنهاد شماری از فضلای حوزه و تدبیر حضرت امام خمینی (ره) تاسیس شد که البته این حرکت حضرت امام نشان از دوراندیشی و ژرف نگری ایشان و تاثیر بانوان در حرکت های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است.

 عضو شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران با اشاره به این که جامعه الزهرا علیهاالسلام یک موسسه بین المللی علمی آموزشی ویژه بانوان است که از بیش از ۸۰ کشور جهان دانش آموخته و طلبه در حال تحصیل دارد، اظهار داشت: جامعه الزهرا علیهاالسلام شامل زنجیره ای معنادار از مهدکودک تا سطوح عالی حوزوی و دانشگاهی است که هدف آن تربیت بانوان طراز انقلاب اسلامی و فاضله است.

وی با اشاره به توجه ویژه جامعه الزهرا علیهاالسلام به سلامت بانوان، اظهار داشت: بدین منظور مجتمع فرهنگی ورزشی شهیده سیاری در این مجموعه علمی تاسیس شد تا بانوان بتوانند در کنار تحصیل و تهذیب به امر ورزش و سلامت جسمانی خود نیز بپردازند.

خانم برقعی با تشکر از نگاه های فرهنگی آقای هاشمی در ورزش بیان داشت: جامعه الزهرا علیهاالسلام آماده است تا با استفاده از همه ظرفیت های نرم افزاری و سخت افزاری خود در راستای ترویج فرهنگ ورزش و مسائل فرهنگی در ورزش با وزارت ورزش و جوانان همکاری و تعامل داشته باشد.

در ادامه آقای هاشمی وزیر ورزش و جوانان با قدردانی از میزبانی جامعه الزهرا علیهاالسلام و همه دست اندرکاران آن برای برگزاری همایش میران ورزش بانوان سراسر کشور، دغدغه های دینی و فرهنگی در این مجموعه را به ویژه در حوزه زنان ستودنی دانست و گفت: پیشنهاد می کنم تا با انعقاد تفاهم نامه ای، زمینه های مختلف همکاری و تعامل دوسویه اصطیاد و به سوی اجرای طرح های عملی در این زمینه گام های موثری برداریم.

وی مجموعه ورزشی شهیده سیاری را مورد اعتماد بانوان متدین و عاری از مسائل و مشکلات موجود در دیگر مجموعه های ورزشی بانوان عنوان کرد و اظهار داشت: در این مجموعه یک حرکت هماهنگ فرهنگی ورزشی دیده می شود که ناشی از دغدغه مدیران جامعه الزهرا علیهاالسلام و امری قابل ستایش است.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت: معتقدم همه ورزشکاران دل در گرو این آب و خاک دارند و برای به اهتزاز در آمدن پرچم کشور و اعتلای نام ایران در جهان تلاش می کنند و اگر در برخی ایام دچار اشتباه در تحلیل می شوند بخاطر عدم حضور امثال شما و دغدغه مندان نظام اسلامی در کنار آنها است.

وی حرکت مربی تیم فوتسال در اهدای جام قهرمانی به شهید الداغی را نمونه یک حرکت فرهنگی تاثیرگذار در ورزش و مورد تقدیر رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: از این دست کارها در ورزش کم نداریم و بسیاری از قهرمانان ملی ما ارادت خاصی به شهدا و تقیدات خوبی به مسائل دینی و اعتقادی دارند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱