برپایی حسینیه کودک و نوجوان همزمان با مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(س)

حسینیه کودک

حسینیه کودک و نوجوان همزمان با مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها راه اندازی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، همزمان با مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، حسینیه کودک و نوجوان از سوی اداره کل امور فرهنگی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی این مؤسسه علمی حوزوی راه اندازی می‌شود.

مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها جمعه تا یکشنبه 17 تا 19 آذر ساعت 19 تا 21 در حسینیه امام خمینی(ره) جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود و آقایان و بانوان به همراه فرزندان خود می‌توانند در این مراسم حضور داشته باشند.

حسینیه  کودک و نوجوان این نیز در حاشیه مراسم، از ساعت 18:30 تا 21:30 پذیرای فرزندان پسر در رده سنی 4 تا 7 سال و دخترها از سن 4 تا 11 سال است و برنامه‌های متنوع فرهنگی در قالب‌های مختلف متناسب با سن پسر و دختر به صورت جداگانه همراه با محتواهای مفید و مناسب ارائه می‌شود.

اجرای برنامه‌ها در 3 موضوع مقاومت، دفاع از ولایت، عفاف و حجاب با محوریت فاطمیه است که هر شب به یکی از موضوعات اختصاص دارد.

اجرای سرود دسته‌جمعی، پرده‌خوانی، دکلمه‌خوانی، نقاشی و رنگ‌آمیزی کاربرگ‌ها، مداحی متناسب با سن کودک و نوجوان، پذیرایی، اهدای جوایز و هدایا و سایر برنامه‌های آموزنده و متنوع دیگر با حضور مربیان توانمند و باتجربه در امر کار با کودک و نوجوان از جمله برنامه‌های حسینیه کودک و نوجوان است.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱