اعطای حکم مسئولیت اعضای دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه‌الزهرا(س)

هاشمی

خانم‌ها هاشمی، الیاسی و حیاتی به تربیت به عنوان دبیر علمی، دبیر اجرایی و مسئول امور اداری، مالی و پیگیری‌ها در دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی، حکم مسئولیت اعضای دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در حاشیه جلسه شورای معاونان این مؤسسه علمی حوزوی اعطا شد.

سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این جلسه، تصریح کرد: یکی از اهداف برگزاری این رویداد مهم، ارج نهادن به فعالیت‌های مدیران و مسئولان گذشته است که مجموعه ای فاخر با فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی، تبلیغی و تربیتی را در اختیار بانوان علاقه‌مندان به تحصیل در علوم حوزوی قرار دادند.

وی با بیان اینکه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یادگار حضرت امام خمینی رحمةالله‌علیه و مورد عنایت رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی است، گفت: این مؤسسه علمی حوزوی از آثار و برکات نظام و انقلاب اسلامی است.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه مسئولان نسبت به این رویداد، نگاه جهادی داشته باشند، تأکید کرد: راهبری این رویداد با مسئولان است، اما طلاب باید نقش اساسی و حضور پررنگ در این رویداد داشته باشند و باید از ظرفیت، نقش‌آفرینی و ایده‌پردازی طلاب در برگزاری این رویداد استفاده کرد.

در ادامه این جلسه، احکام مسئولیت اعضای دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با حضور سرکار خانم برقعی و حجت الاسلام والمسلمین هادی اندیشه، رئیس دبیرخانه اعطا شد. 

حکم مسئولیت «دبیر علمی گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها» به سرکار خانم خدیجه هاشمی اعطا شد.

سرکار خانم فهیمه الیاسی به عنوان «دبیر اجرایی گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها» منصوب شد.

همچنین حکم سرکار خانم طیبه حیاتی با سمت «مسئول امور اداری، مالی و پیگیری‌ها در دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها» اعطا شد.

گفتنی است؛ مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در تابستان سال جاری طی ابلاغی، مسئولیت راه اندازی و اجرایی‌سازی دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها را با حفظ سمت به حجت الاسلام والمسلمین هادی اندیشه واگذار کردند و هم اکنون کارهای عملیاتی این دبیرخانه آغاز شده است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱