برگزاری اردوی آموزشی تربیت مبلغ و مدرس دانشجویی

اردوی آموزشی تربیت مبلغ و مدرس دانشجویی1

اردوی آموزشی تربیت مبلغ و مدرس دانشجویی  با حضور 147 بانوی طلبه و مبلغ به مدت سه روز در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، اردوی آموزشی تربیت مبلغ و مدرس دانشجویی با حضور 147 بانوی طلبه و مبلغ به همت معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و سازمان بسیج دانشجویی در اردوگاه شاهد قم برگزار شد.

در مراسم افتتاحیه، سرکار خانم شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به تبیین اهمیت تبلیغ و تدریس طلاب در دانشگاه‌ها پرداخت. همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین مطلبی پور معاون رشد و کادرسازی سازمان بسیج دانشجویی کشور به فرایندهای اجرایی و تربیتی این طرح اشاره کرد.

سرکار خانم معصومه شریفی در حاشیه این برنامه با اشاره به اجرای طرح تربیت مبلغ و مدرس دانشجویی، عنوان کرد: پس از گفتگو و بررسی طرح با حضور مسئولان اداره کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و بسیج دانشجویی، ابتدا با برگزاری جلسه انگیزشی از طلاب و مبلغان جهت شرکت در طرح دعوت شد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: حدود 400 نفر از طلاب و مبلغان در دوره ثبت نام کردند که در نهایت حدود 150 نفر برای شرکت در این دوره پذیرفته شدند.

شریفی تصریح کرد: شرکت کنندگان در دوره پس از موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه اولیه در اداره امور مبلغان، بر اساس سطح علمی و مهارتی در سه نظام آموزشی، تبلیغی و تدریسی قرار گرفته و سپس در دوره آموزشی شرکت کردند.

وی افزود: بعد از پایان دوره و شبکه سازی مبلغان در سه نظام ذکر شده، برنامه اعزام جهت تبلیغ و تدریس با هماهنگی و مشارکت اداره مبلغان و بسیج دانشجویی ساماندهی می‌شود.

این اردو به مدت سه روز در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد و شرکت کنندگان در کارگاه‌های مختلف آموزشی و کاربردی شرکت کردند.

موضوعات این دوره شامل نظام تحول و تربیت، تحلیل کلان انقلاب اسلامی، منظومه فکری امام خامنه ای مدظله العالی، الگوی سوم تراز زن و تبلیغ تراز تمدن ساز بود که با استفاده از اساتید مجرب برگزار شد.

تصویر خبر

اردوی آموزشی تربیت مبلغ و مدرس دانشجویی2

اردوی آموزشی تربیت مبلغ و مدرس دانشجویی3

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱