با صدور مجوز و اعطای حکم؛

سیزدهمین کانون طلاب و دانش آموختگان جامعه الزهرا در سیستان و بلوچستان تاسیس شد

حکم سیستان

سیزدهمین کانون طلاب و دانش آموختگان جامعه الزهرا علیهاالسلام در سیستان و بلوچستان با صدور مجوز و اعطای حکم به صورت وبینار تاسیس شد.

 

به گزارش روابط عمومی، سرکارخانم دکتر برقعی مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام در مراسم اعطای مجوز و حکم فعالیت کانون طلاب و دانش آموختگان جامعه الزهرا علیهاالسلام در سیستان و بلوچستان که به صورت وبینار برگزار شد ضمن عرض تسلیت به مناسبت کشتار زنان وکودکان فلسطینی توسط رژیم غاصب وکودک کش صهیونیستی، اظهار داشت: ا میدوارم این کشتار بی رحمانه بدون پاسخ نمانده و جبهه مقاومت در سراسر جهان منتشر و اسراییل نابود گردد.

وی با اشاره به سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و تاکید ایشان بر حرکت های مبتکرانه در نهادهای علمی بیان داشت: طلاب و دانش آموختگان بایستی در این عرصه، تلاش وافری داشته باشید و ان شالله موفق خواهید بود.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام در ادامه به روایتی از امیرمومنان علیه السلام اشاره کرد که «شریف به تمام معنا کسی است که علمش او را شریف گرداند» و ادامه داد: بحث های علمی و  ارتقای دانشی خود را جدی بگیرید و در این راه گام های موثر بردارید چرا که این علم باعث شرف شماست.

وی از اعضای کانون طلاب و دانش آموختگان استان سیستان و بلوچستان خواست تا با برنامه ریزی کانون را پیش ببرند و از کسانی که قبول مسئولیت کردند و در کانون مشغول فعالیت شدند قدردانی کرد.

در ادامه سرکارخانم دکتر شریفی معاون تبلیغ و امورفرهنگی با اظهارخرسندی از افتتاح کانون طلاب در استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: امیدوارم افتتاح کانون نقطه عطفی باشد تا بتوانیم در جهت بصیرت افزایی، روشنگری و جهاد تبیین قدم برداریم.

وی از اعضای کانون خواست تا با حضور در تجمعات حمایت از مردم مظلوم فلسطین و صدور بیانیه، حمایت خود را از حرکت آزادیبخش قدس اعلام کنند چرا که آینده فلسطین با همین همدردی ها روشن خواهد بود.

در ادامه خانم عقیقی، مسئول کانون طلاب استان سیستان وبلوچستان از فقرفرهنگی موجود استان به ویژه درحوزه زنان گفت و سطح پایین سواد، فقر بهداشت ، نداشتن شناسنامه و محدودیت آموزشی را از دیگر مشکلات زنان این استان برشمرد.

وی به همکاری  و تعاملات خوب صورت گرفته با مرکز مدیریت در جهت ارتقاء دانشی و تبلیغ اثرگذار اشاره کرد و بیان داشت: در این راستا به برگزاری دوره هایی از جمله تربیت مبلغ تخصصی کودک، دانش آموزان و دانشجو و مبلغ بین الملل نیاز داریم.

وی دغدغه طلاب این استان را رفع مشکلات فرهنگی عنوان کرد و ادامه داد: رشد علمی و مهارتی خانواده ها، رفع ضعف بنییه علمی و آموزشی طلاب با برگزاری دوره های بازخوانی و ارتقای دانشی از برنامه هایی است که با هماهنگی و کمک معاونت تبلیغ و امور فرهنگی برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

در ادامه خانم موحدی پور، کارشناس مسئول انجمن ها و تشکل های فرهنگی با اشاره به ضرورت استعداد سنجی طلاب و ارتقای سطح مهارتی آنان گفت: با این کار می توانیم از خود طلاب در برگزاری دوره ها استفاده کنیم.

وی از آمادگی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی برای برگزاری دوره های تخصصی و مهارتی، پرداخت حق الزحمه اساتید و نیز

برگزاری دوره های تبلیغی دانش آموزی و دانشجویی و دوره های توانمندسازی به صورت مجازی و حضوری خبر داد و اظهار داشت: با هماهنگی  اداره مبلغان در اعزام مبلغین بین الملل همکاری لازم صورت خواهد گرفت.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱