فراخوان عضویت در انجمن سبک زندگی بانوی مسلمان

عضویت درا نجمن سبک زندگی

فراخوان عضویت در انجمن سبک زندگی بانوی مسلمان ویژه طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم ندا حکمت نیا در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: در راستای برگزاری دومین رویداد فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها که با عنوان «الگوسازی سبک زندگی بانوی مسلمان» در حال اجرا است، انجمن سبک زندگی بانوی مسلمان تشکیل می‌شود.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به تربیت حکمرانان آینده کشور اسلامی، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در ۶ اسفند ۱۳۸۸ فرمودند: «نظام اسلامی مبنی بر نقشه خدا و هندسه الهی است»؛ رهبر فرزانه انقلاب حفظه الله پیش از انقلاب اسلامی، یک ‹طرح استراتژیک› کامل و تمام‌عیار داشتند که نیم قرن است در حال پیاده‌سازی آن در جامعه اسلامی هستند.

حکمت نیا یادآور شد: رهبر معظم انقلاب حفظه الله فرمودند: «اکنون نوبت آن است که با تدبر و تعمق در قرآن کریم و با گسترش و تعمیق فرهنگ اصیل قرآنی در سطح جامعه، یکایک رهنمودها و فرامین قرآن را برای تشکیل نظام اسلامی کامل به کار گیریم و جامعه را قرآن مجسم کنیم».

وی تصریح کرد: ایجاد چنین جامعه ای نیاز به تربیت حکمرانانی دارد که در دامان مادرانی تربیت شوند که سبک زندگی‌شان در راستای مدل استراتژیک ولّی جامعه طراحی شده باشد.

مدیر دومین رویداد فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: طراحی مدل‌های تربیتی در نقش‌های بنیادین یکی از اهداف انجمن سبک زندگی بانوی مسلمان است و این ظرفیت با توجه به دانشنامه زن مسلمان در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها وجود دارد که طلاب انجمن سبک زندگی می‌توانند از آن الهام بگیرند.

حکمت نیا به برخی فعالیت‌های این انجمن اشاره کرد و گفت: برگزاری کارگاه‌های تخصصی حوزه سبک زندگی، تشکیل میزهای تخصصی مطالعه اسناد بالادستی، برگزاری حلقه‌های بینشی سبک زندگی حکمرانی و نقد و تحلیل فیلم‌های سبک زندگی و زن در سینمای شرق و غرب از جمله فعالیت‌های این انجمن هستند.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: علاقه مندان جهت عضویت در این انجمن به سامانه تبلیغ نوین به نشانی http://novin.jz.ac.ir مراجعه کنند.

حکمت نیا، مهلت ثبت نام در این انجمن را تا 25 تیر 1402 اعلام کرد و گفت: بانوان طلبه در صورت هر گونه سؤال با شناسه کاربری @r_roidad در پیام رسان ایتا در ارتباط باشند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱