15 خرداد آخرین مهلت ثبت نام در چهل و ششمین مسابقات قرآن کریم

مسابقات قرآن کریم قم

ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ویژه برادران و خواهران بالای 18 سال از طریق سایت رسمی مسابقات تا 15 خرداد ادامه دارد.

 به گزارش روابط عمومی، سید محمد صالح‌نژاد با اشاره به آغاز ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: این مسابقات ویژه خواهران و برادران بالای 18 سال برگزار می‌شود.

وی افزود: زمان ثبت نام از شنبه 16 اردیبهشت تا پانزدهم خرداد ماه امسال در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه مسابقات چهل و ششمین دوره قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های آوایی انفرادی، گروهی و بخش معارفی عمومی برگزار خواهد شد گفت: در بخش آوایی انفرادی، رشته‌های حفظ پنج، ده، بیست جزء و کل قرآن، قرائت، ترتیل، دعاخوانی و اذان گنجانده شده‌اند.

وی ادامه داد: بخش گروهی نیز شامل رشته‌های مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم است و رشته‌های معارف قرآن کریم شامل ترجمه سوره های یاسین و الرحمن نیز در بخش معارفی عمومی خواهد بود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان قم افزود: برای این مرحله از مسابقات 114 جایزه یک میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.

صالح‌نژاد خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمی مسابقات به آدرس http://www.quraniran.ir/ مراجعه کنند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱