در حاشیه نشست‌های بصیرت‌افزایی جامعه الزهرا (س)؛

نمایشگاه کتاب بصیرت‌افزایی برگزار می‌شود

نمایشگاه کتاب بصیرت افزایی

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام از برپایی نمایشگاه کتب بصیرتی در حاشیه نشست‌های بصیرت افزایی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن برزو روز چهارشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: این نمایشگاه که به همت اداره کل امور فرهنگی با هدف آشنایی طلاب با عناوین کتب بصیرتی و ترغیب و تشویق به مطالعه این کتب برپا می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین برزو با بیان اینکه نمایشگاه کتب بصیرت‌افزایی، دارای دو بخش کتب فروشی و کتب اجاره‌ای است، گفت: فرآیند در بخش فروش کتب، عرضه کتاب های بصیرتی و سیاسی است، در بخش کتب اجاره ای نیز، تعدادی از عناوین کتاب را که از استقبال خوبی هم برخوردارند، انتخاب و به مخاطبان معرفی می‌شود.

وی افزود: طلاب می توانند با پرداخت مبلغ کامل کتاب به اضافه هزار تومان، کتاب را به مدت یک هفته به امانت برده و پس از بازگشت کتاب تمام مبلغ کتاب به آنها عودت داده می شود و در صورت وارد آمدن هرگونه خسارت اعم از پارگی، تاخوردگی و یا قلم خوردگی، از مبلغ ضمانت کسر می‌شود.  

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام خاطر نشان کرد: این نمایشگاه صرفا در روزهای چهارشنبه ساعت 10:45 تا 12 و در حاشیه نشست های بصیرت افزایی برپا می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین برزو یادآور شد: عناوین کتب قابل ارائه هر سه ماه یکبار، به روز شده و کتاب‌های جدید در نمایشگاه عرضه می‌شود.  

وی با بیان اینکه فروش کتاب برای  طلاب غیرحضوری و مجازی نیز امکان‌پذیر است، گفت: همه طلاب غیرحضوری و مجازی می‌توانند پس از انتخاب کتاب با واریز قیمت کتاب به اضافه 10 هزار تومان هزینه پست و ارسال آدرس پستی خود به ادمین کانال فرهنگی تبلیغی سروش به آدرس @jz_m.f.t، ظرف 10 روز کتاب را درب منزل تحویل بگیرند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: طلابی که قصد بازدید از این نمایشگاه را دارند، می‌توانند جهت آشنایی با عناوین و شرح مختصری از کتب قابل عرضه در این نمایشگاه اینجا را کلیک کنند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱