فراخوان ثبت نام حضور در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)

سالگرد امام

فراخوان ثبت نام برای حضور در مراسم سالگرد و بزرگداشت یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و تجدید پیمان با آرمان های انقلاب اسلامی اعلام شد.

 به گزارش روابط عمومی، معاونت تبلیغ و امور فرهنگی در اطلاعیه ای از ثبت نام علاقه مندان برای حضور در مراسم سالگرد حضرت امام خمینی(ره) و تجدید میثاق با بنیانگذار جمهوری اسلامی و آرمان های انقلاب خبر داد.

بر این اساس علاقه مندان می توانند تا نهم خردادماه با ارسال نام و نام خانوادگی، کدملی، شماره موبایل، نام مدرسه در یک پیام به سامانه پیامکی 30007227002627 برای حضور در این مراسم ملی اعلام آمادگی کنند که با توجه به ظرفیت بسیار محدود، بین متقاضیان قرعه کشی به عمل می آید و نتیجه از طریق پیامک اعلام می شود.

زمان حرکت از قم رو یکشنبه 14 خردادماه ساعت 2:30 بامداد از مقابل درب شماره 1 جامعه الزهرا سلام الله علیها واقع در خیابان بوعلی و زمان بازگشت، عصر همان روز اعلام شده است.

گفتنی است، به دلیل ظرفیت محدود، این کاروان تنها ویژه طلاب، کارمندان و اساتید خانم جامعه الزهرا سلام الله علیها بدون همراه است. همچنین کاروان اعزامی ناهار را میهمان ستاد برگزاری مراسم سالگرد هستند و صبحانه برعهده افراد است. 

تصویر خبر

/

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱