حوزه آزاد جامعه‌الزهرا علیهالسلام برگزار می‌کند؛

درس خارج «تقید موضوعات از دیدگاه امام خمینی (ره) به نظام‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی»

درس خارج تقید موضوعات

فراخوان ثبت‌نام درس خارج «تقید موضوعات از دیدگاه امام خمینی (ره)» از سوی حوزه آزاد جامعه‌الزهرا علیهاالسلام ویژه اساتید و بانوان طلبه سطح 4 و سطوح عالی اعلام شد.

 

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم تاجیک در گفتگو با واحد خبر از آغاز ثبت‌نام درس خارج «تقید موضوعات از دیدگاه امام خمینی (ره) به نظام‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی» خبر داد و افزود: اساتید معزز، دانش‌آموختگان و طلاب سطح 4 و سطوح عالی امکان بهره‌برداری از این فرصت و حضور در درس خارج استاد حجت الاسلام والمسلمین سائلی را دارند.

رئیس حوزه آزاد جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در ادامه به برگزاری دوره‌های فوق تخصصی با هدف بررسی رویکردهای فقهی در عصر تحولات فرهنگی و اجتماعی و بروز مسائل نوین اشاره کرد و درس خارج «تقید موضوعات از دیدگاه امام خمینی (ره)» را از جمله این آموزش‌ها با راهبری استاد حجت‌الاسلام و المسلمین علی سائلی برشمرد.

تاجیک افزود: این درس به مدت یک سال تحصیلی در حوزه و به صورت حضوری روزهای چهارشنبه‌ ساعت 8 تا 10 برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت شرکت در این درس خارج می‌توانند به سامانه مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی به آدرس https://courses.jz.ac.ir/ مراجعه و ثبت‌نام کنند.

رئیس حوزه آزاد جامعه‌الزهرا علیهالسلام با اشاره به استقبال علاقه‌مندان منظم و مصمم به درس خارج و آموزش‌های ارتقایی مکمل دروس حوزوی در این اداره، خاطرنشان کرد: داوطلبان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر، با عضویت در کانال اطلاع‌رسانی مرکز آموزش آزاد و مهارتی به نشانی https://eitaa.com/ama_jz و ارتباط با آیدی ادمین @hozeazadd در ایتا و یا تماس با شماره تلفن‌های ۰۲۵۳۲۱۱۲۰۸۱ و ۰۲۵۳۲۱۱۲۰۸۲ اقدام نمایند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱