رئیس اداره حوزه آزاد خبر داد؛

فراخوان ثبت‌نام دوره مجازی «مکالمه عربی» اعلام شد

آموزش زبان عربی

دوره مجازی «مکالمه عربی» از سوی اداره حوزه آزاد ویژه عموم بانوان علاقه‌مند به ویژه طلاب، معینه‌های حج تمتع و مبلغان اربعین حسینی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم تاجیک در گفتگو با واحد خبر از برگزاری دوره مجازی «مکالمه عربی» ویژه عموم بانوان علاقه‌مند از 20 خردادماه سال 1402 خبر داد و افزود: این دوره با حضور «سرکار خانم جهانی فرد» از اساتید دانشگاه مجازی المصطفی برگزار می‌شود.

رئیس حوزه آزاد جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، یادگیری زبان عربی را برای تمام طلاب به ویژه معینه‌های حج تمتع و مبلغان اربعین حسینی ضروری دانست و گفت: این دوره با محوریت کتاب «الرحله مع العربیه» به همراه فیلم‌های آموزشی در بازه‌ زمانی 5 ماهه و هر هفته‌ 3 جلسه یک ساعته در بستر نرم‌افزار قرار برگزار می‌شود.

تاجیک، مهلت ثبت نام در این دوره را 15 خرداد اعلام کرد و یادآور شد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره‌ها می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی به آدرس https://courses.jz.ac.ir/course/8239-2/ ثبت‌نام کنند.

وی در پایان تاکید کرد: اطلاع‌رسانی‌ سایر دوره‌های مرکز در پیام‌رسان ایتا، به آدرس https://eitaa.com/ama_jz انجام می‌شود و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در کانال مرکز عضو شده و یا با شماره 02532112081 تماس بگیرند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱