آغاز ثبت نام هفتمین دوره تربیت مشاور

تربیت مشاوره

هفتمین دوره تربیت مشاور ویژه طلاب سطح ۳ رشته های مرتبط از سوی مرکز مشاوره جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می شود.

 

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام والمسلمین اصغر اخوی، مدیر مرکز مشاوره جامعه الزهرا علیهاالسلام در گفتگو با واحد خبر با اشاره به آغاز ثبت نام هفتمین دوره تربیت مشاور از اول خردادماه گفت: طلاب سطح ۳ با گرایش های تعلیم و تربیت اسلامی، تربیت دینی کودک و نوجوان و مشاوره خانواده می توانند تا 18 خردادماه 1402 برای شرکت در این دوره نام نویسی کنند.

وی گفت: علاقه مندان می توانند در یکی از 3 گرایش مشاوره تحصیلی، مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده ثبت نام کنند. کلاس های این دوره از مهرماه 1402 آغاز می شود.

حجت الاسلام والمسلمین اخوی، تاهل، داشتن حداکثر ۴۵ سال سن، اتمام سطح ۳ و احراز صلاحیت علمی و شخصیتی از سوی مرکز مشاوره را از شرایط ثبت نام کنندگان عنوان کرد و اظهار داشت: علاقه مندان می توانند با مراجعه حضوری به مرکز مشاوره جامعه الزهرا علیهاالسلام یا تماس با شماره ۳۲۱۱۲۱۶۷ برای شرکت در آزمون ورودی این دوره ثبت نام کنند.

گفتنی است، دوره تربیت مشاوره در حداکثر ۴ ترم تئوری و عملی با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه برگزار می شود و به کسانی که این دوره را با موفقیت به پایان برسانند، گواهی معتبر پایان دوره ارائه می شود و قبول شدگان در اولویت همکاری با مرکز مشاوره و پذیرش سطح چهار قرار می گیرند.

IMG_20230521_073957_335

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱