در پیش‌رویداد «الگوسازی سبک زندگی بانوی مسلمان» صورت گرفت؛

رونمایی از مستند «ستارگان کهکشان اندیشه»

رونمایی از مستند ستارگان کهکشان اندیشه1

مستند «ستارگان کهکشان اندیشه» با حضور سرکار خانم برقعی، سرکار خانم شریفی و طلاب شرکت کننده در پیش رویداد حضوری «الگوسازی سبک زندگی بانوی مسلمان» رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی، مستند «ستارگان کهکشان اندیشه» با حضور سرکار خانم شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و بیش از 110 طلبه شرکت کننده در نشست پیش رویداد «الگوسازی سبک زندگی بانوی مسلمان» رونمایی شد.

نخستین قسمت این مستند برای اولین بار در پیش رویداد فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اکران شد.

این مستند علمی – تاریخی – اجتماعی به همت جمعی از اساتید و طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در دو قسمت و هر قسمت به مدت 45 تا 60 دقیقه تدوین شده است.

این مستند به جهت احیای تمدن اسلامی برای دست یابی به تقویت خودباوری، الگودهی و هویت سازی برای نسل جوان تولید شده است.

مخاطبان این مستند می‌تواند تمام اقشار جامعه به ویژه دانشگاهیان، حوزویان، مسئولان امور فرهنگی و تربیتی، سیاستمداران و خانواده‌ها باشد.

این مستند با معرفی فشرده ستارگانی مثل خواجه نصیر الدین، بوعلی، ابوریحان بیرونی، فارابی، ابن هیثم، الجزری، مریم اصطرلابی، فاطمه فهری، فاطمه مجریطی، لبنای قرطبی و نشان دادن وسایلی که امروزه از روی کتب ایشان «بازسازی» شده ومعرفی اختراعات، اکتشافات، تکنیک و ابزاری که در عصر حاضر براساس نظرات و کتب ایشان بوجود آمده مخاطب را بیش از پیش با این دانشمندان آشنا می کند.

ع/۱۰۱

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱