از سوی اداره کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها؛

طرح تبلیغی «بفرمایید بهشت» اجرا می‌شود

طرح تبلیغی بفرمایید بهشت

طرح تبلیغی «بفرمایید بهشت» به مدت یک هفته ویژه مبلغان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم معصومه بهرامی در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: اداره کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به مناسبت هفته جمعیت، طرح تبلیغی «بفرمایید بهشت» را اجرا می‌کند.

مدیر کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح، تبیین ارزشمندی نقش مادری در خانواده، تقدیس و تبیین ارزشمندی فرزندپروری و فرزندآوری از نظر درون‌دینی و برون‌دینی در ذهن مخاطب، پاسخگویی به شبهات «فرزندپروری و فرزندآوری»، تشویق به ازدواج بهنگام و آسان، تبیین ثمرات ازدواج بهنگام و تاثیر آن بر پایداری خانواده و تبیین قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است.

بهرامی افزود: در این طرح، برنامه‌هایی چون سخنرانی و تبلیغ چهره به چهره توسط مبلغان به صورت گروهی و انفرادی در محلات، کانون‌های مساجد، پایگاه‌های بسیج، هیئات مذهبی، بوستان‌ها، سرای محله‌ها و غیره اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح از 23 اردیبهشت آغاز شده و تا 30 اردیبهشت ادامه دارد، گفت: مبلغان فعال در عرصه جمعیت با ثبت نام در سامانه شمیم به نشانی http://shamim.jz.ac.ir فعالیت خود را ثبت و سپس گزارش خود را  ارسال کنند.

مدیر کل تبلیغ جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: بانوان مبلغ پس از اجرای برنامه‌های تبلیغی در هفته جمعیت، گزارش‌های تبلیغی خود را تا 3 خرداد 1402 در سامانه ثبت کنند.

 تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱