اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌کند:

نشست تخصصی «هوش مصنوعی و علوم اسلامی؛ ضرورت‌ها و الزامات آن»

هوش مصنوعی

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا علیهاالسلام از برگزاری نشست تخصصی با موضوع «هوش مصنوعی و علوم اسلامی؛ ضرورت‌ها و الزامات آن» خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم ندا حکمت نیا در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به تاثیر هوش مصنوعی بر آینده زندگی بشر ، پیشرفت شگفت آن و از طرفی خطرات احتمالی آن بر علوم اسلامی، اظهار داشت: نشست تخصصی با موضوع «هوش مصنوعی و علوم اسلامی؛ ضرورت‌ها و الزامات آن» با حضور جناب آقای محمدرضا قاسمی، دبیر ستاد فناوری‌های هوشمند حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: این نشست به صورت حضوری روز پنجشنبه 3 آذر ساعت 9 تا 11 در سالن جلسات ساختمان شهید بهشتی(ره) برگزار می‌شود.

حکمت نیا اشاره کرد: طلاب، مبلغان، کنشگران، اساتید و دانش آموختگان علاقه‌مند به نشست‌های تخصصی با موضوع مذکور می‌توانند تا تاریخ اول آذر 1401 با مراجعه به سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به نشانی http://novin.jz.ac.ir ضمن عضویت در سامانه تبلیغ نوین (بخش برنامه ها/ نشست تخصصی هوش مصنوعی) ثبت نام کرده و  در صورت بروز هرگونه مشکلی در ثبت نام با شماره داخلی 32112093  تماس بگیرند.

تصویر خبر

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱