برگزاری کارگاه «سازه‌های نمدی من و مامان» در مهد کودک جامعه‌الزهرا(س)

کارگاه سازه های نمدی من و مامان2

کارگاه «سازه‌های نمدی من و مامان» با رویکرد تربیت اقتصادی کودکان ویژه پیش دبستانی مهدکودک شکوفه‌های بهار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، کارگاه «سازه‌های نمدی من و مامان» با رویکرد تربیت اقتصادی کودکان در پیش دبستانی شکوفه‌های بهار جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

این کارگاه در راستای منویات رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی پیرامون اصلاح سبک زندگی و دوری از مصرف‌گرایی و همچنین تحقق شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید با هدف تقویت ارتباط موثر مادران و کودکان در زمینه تولیدات خلاقانه و افزایش اعتماد به نفس در کودکان در دستور کار قرار گرفت.  

در این کارگاه که در فضای شاد همراه با تفریح و سرگرمی و بازی و نشاط برگزار شد، مادران و کودکان دلبندشان با همکاری یکدیگر موفق به خلق آثار مبتکرانه و بدیع شدند.

کارگاه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی توسط کودکان آغاز شد و در ادامه، پس از تعیین اهداف کارگاه توسط کارشناس تربیتی - فرهنگی مهد کودک و پیش دبستانی، کاغذ و مداد رنگی در اختیار کودکان قرار گرفت تا با همراهی مادران و با توجه به تخیلات و توسط تصورات ذهنی خود نقاشی اسباب بازی عروسک و یا هر وسیله ای را که دوست دارند را طراحی کنند.

پس از اتمام طراحی وسایل ساخت در اختیار مادران و کودکان عزیز قرار داده شد تا با همکاری یکدیگر طرح کشیده شده را تولید کنند.

در ادامه این کارگاه، آثار تولید شده با شاخص‌های هدف از تولید اسباب بازی ، مشارکت کودکان در تولید، نامتعارف و غیرمذهبی نبودن اثر تولید شده، دوام و استحکام، کامل بودن اسباب بازی و شباهت سازه به نقاشی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و بهترین آثار تولید شده هدایایی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱