برگزاری جشنواره بین المللی غذا در سرای حضرت خدیجه(س)

جشنواره غذا12

جشنواره بین المللی غذا با حضور بانوان طلبه و دانشجویان بین الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، همزمان با سالروز جمهوری اسلامی و در ماه مبارک رمضان، جشنواره غذا با حضور طلاب بین الملل خوابگاهی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

در سالروز در هم پیچیده شدن استکبار و برقراری حکومت جمهوری اسلامی، طلاب و دانشجویان بین الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با شوق، ‎‏شعف، عشق و علاقه در جشنواره بین المللی غذا شرکت کردند.

در این جشنواره، 9 گروه شرکت کننده از کشورهای مختلف حضور داشتند و با تهیه غذاهای مختلف، ثواب این افطاری را به اهل بیت علیهم‌السلام، حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها، حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها و شهدای اسلام به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیم کردند.

این جشنواره با مسئولیت خانم میرزاده، مسئول بخش بین الملل سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها و داوری سرکار خانم شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی، سرکار خانم حسینی مدیر سرا و سرکار خانم ارمکان مدیر کل سنجش و پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

در این جشنواره، 9 میز غذا ویژه بانوان طلبه از ملیت‌های ترکیه، پاکستان، هندوستان، کشمیر، تایلند، مالزی، اندونزی و یک میز غذا از دانشجویان دانشکده هدی تشکیل شد و بانوان بین الملل در این جشنواره به رقابت پرداختند.

استقبال پرشور شرکت کنندگان و تنوع غذایی از جمله ویژگی‌های این جشنواره بود.

در پایان برنامه، سرکار خانم شریفی معاون تبلیغ و امور فرهنگی به برگزیدگان این جشنواره از رتبه اول تا چهارم به رسم یادبود، هدایایی تقدیم کرد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱