باکاروان راهیان نور(1)؛

گام نخست؛ تشرف به معراج الشهدای اهواز

معراج الشهدای اهواز

کاروان راهیان نور جامعه الزهرا علیهاالسلام در نخستین روز سفر با حضور در معراج شهدای اهواز به زیارت پیکر شهدای تازه تفحص شده مشرف شدند.

خستگی و گرد راه 12 ساعته بر تنت نشسته باشد و به معراج الشهدای اهواز برسی، گویی پا در بهشت نهاده ای و همه خستگی هایت را فراموش می کنی. اینجا هوایش هم عطر دیگری دارد، انگار هر شهیدی در کنجی حلقه ای تشکیل داده از معرفتش و میزبان گروهی از زائران است.

اینجا فقط می خواهی گریه کنی و ناگفته های دلت را برای شهیدی بازگو کنی که نمی دانی کیست ولی میدانی روحی به وسعت آسمان دارد و اشک هایت را مرهمی کنی بر دلتنگی هایت، بر خطاهایت، بر آلودگی هایی که خواسته و ناخواسته بر دفتر دلت نشسته.

نجوا می کنی و می دانی که می شنود و مطمئنی که دستت را می گیرد، تو حتی آرام در گوشش می گویی «می خواهم خوب باشم اما نمی توانم» و او می وزد بر روح خسته ات تا سعه صدر یابی و شفایت می دهد از بیماری نفست.

دیگر احساس سبکی می کنی، گویی باری را به منزل رسانده ای، اما هنوز جانت تشنه است، هر چند جسمت خسته. سلام آخر را می دهی و می روی تا میعادگاهی دیگر.

کاروان راهیان نور جامعه الزهرا علیهاالسلام در نخستین روز سفر با حضور در معراج شهدای اهواز به زیارت پیکر شهدای تازه تفحص شده مشرف شدند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱