از سوی اندیشکده جامعه الزهرا(س)؛

نشست هم‌اندیشی در مورد مسئله خانواده در کشور در جامعه‌الزهرا(س) برگزار شد

نشست اندیشکده

نشست هم‌اندیشی در مورد مسئله خانواده در کشور با دعوت از مدیر و معاونان مرکز پژوهشی مبنا و حضور مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، اعضای شورای علمی اندیشکده، برخی مدیران و صاحب نظران عرصه خانواده در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، نشست هم‌اندیشی در مورد مسئله خانواده در کشور با دعوت از مدیر و معاونان مرکز پژوهشی مبنا و حضور مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، شورای علمی اندیشکده، برخی از مدیران ارشد و همچنین صاحب نظران در موضوع خانواده از سوی اندیشکده جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

در جلسه هم‌اندیشی که به میزبانی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تشکیل شد، ضمن مرور آسیب‌های بحث خانواده در کشور، رئیس و معاونان مرکز پژوهشی مبنا طرح «تأسیس نهاد متولی مسئول خانواده در کشور» را ارائه کردند.

در این نشست، طرح مذکور مورد بررسی قرار گرفت و صاحب نظران نقاط قوت و ضعف طرح را مورد نقد علمی قرار دادند.

حاضران در جلسه، ضمن قدردانی از تلاش صورت گرفته توسط مرکز پژوهشی مبنا به مسائلی همچون صورت‌بندی مسئله، روش پژوهش، آسیب‌های اضافه شدن یک ساختار جدید در کشور و بررسی دیگر راه‌های حل مسئله خانواده در کشور پرداختند.

بحث و بررسی مسائل مطرح شده در این جلسه ناتمام ماند و بنا شد در نشست دیگری پاسخ‌ها و مستندات طرح مذکور توسط مدیران مرکز پژوهشی مبنا ارائه و از سوی دیگر نیز راهکارهای جایگزین توسط اندیشکده و صاحب‌نظران جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها مطرح شود.

محتوای مباحث مطرح شده در نشست مذکور به زودی جهت استفاده علاقه مندان به مباحث علمی حوزه زن و خانواده منتشر خواهد شد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱