ضرورت تشکیل پرونده مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ویژه طلاب حضوری

ثبت نام مرکز خدمات

رئیس اداره خدمات، رفاه و سلامت طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بر ضرورت تشکیل پرونده مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ویژه طلاب حضوری تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی، خانم زهرا احسانی در گفتگو با واحد خبر، اعلام داشت: بهره‌مندی از تمامی تسهیلات مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها منوط به تشکیل پرونده در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و فعال‌سازی کد این مرکز است.

رئیس اداره خدمات، رفاه و سلامت طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: این تسهیلات شامل بیمه پایه و بیمه تکمیلی، دریافت بن هدفمندی، دریافت وام، هدیه ازدواج، هدیه فرزندآوری، اردوهای فرهنگی و غیره هستند.

وی بیان داشت: طلاب حضوری جامعه‌الزهرا‌ سلام‌الله‌علیها جهت بهره‌مندی از تسهیلات و امکانات مرکز خدمات حوزه باید در سامانه خدمات اینترنتی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه (سامانه سخا) به نشانی https://service.csis.ir ثبت نام و کد مرکز خدمات حوزه را دریافت کنند.

احسانی اضافه کرد: کد مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به مدت یک سال فعال است و طلابی که در سال‌های گذشته، کد مرکز خدمات حوزه‌های علمیه را دریافت کردند، هر سال باید این کد را از طریق سامانه سخا فعال کنند.

وی یادآور شد: طلاب قبل از ثبت نام در سامانه سخا ضروری است که از تمام صفحات شناسنامه، کارت ملی، عکس سه در چهار، فیش حساب بانک ملی و عقدنامه (در صورت تأهل) اسکن گرفته و سپس برای ثبت نام اقدام کنند.

رئیس اداره رفاه و سلامت طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: طلاب حضوری پس از تشکیل پرونده در این مرکز و دریافت کد مرکز خدمات می‌توانند جهت ثبت نام بیمه پایه و تکمیلی اقدام کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر تمام روزهای هفته ساعت ۸ تا ۱۲ با شماره ۳۲۱۱۲۱۵۵ تماس بگیرید.

راهنمای تشکیل پرونده مرکز خدمات حوزه های علمیه ویژه طلاب حضوری

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱