شرکت در پویش «پرسش تحول آفرین» تا 21 دی تمدید شد

پویش پرسش2

مدیر رویداد آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از راه اندازی پویش «پرسش تحول آفرین» در راستای برگزاری دومین رویداد آموزشی ویژه اساتید و بانوان طلبه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم فرزانه سبحانی در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: مهلت شرکت در پویش «پرسش تحول آفرین» که در آستانه دومین فصل از رویداد آموزشی تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در حال برگزاری است، تا روز چهارشنبه 21 دی تمدید شد.

مدیر رویداد آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: این پویش در قالب ارائه «بهترین پرسش»، «بهترین ایده» و «بهترین طرح» برنامه‌ریزی شده است و به برگزیدگان این پویش، هدایایی تقدیم می‌شود.

سبحانی بیان داشت: اساتید معزز و طلاب گرامی می‌توانند آثار خود را به @pooyesh_r_a1401 ارسال کنند.

وی تصریح کرد: در این پویش، ایده‌ها و طرح‌های کاربردی و مسئله محور در رویدادهای آموزشی تربیتی مورد توجه قرار می‌گیرند.

مدیر رویداد آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد: رویدادهای آموزشی تربیتی در راستای تقویت روحیه مطالبه‌گری عالمانه و مهارت‌افزایی برای حل مسائل آموزشی تربیتی برنامه‌ریزی شده‌اند و به صورت مسئله‌محور و گفتگومحور به آنها پرداخته می‌شود.

وی تأکید کرد: در این رویدادها با  شناسایی  مسائل آموزشی تربیتی و همچنین شناسایی ظرفیت‌ها واستعدادها و در ادامه، تعامل وکار گروهی و شبکه‌سازی و راهبری فضای گفتمان علمی، إن‌شاء‌الله شاهد نقش‌آفرینی هرچه بیشتر بانوان فرهیخته حوزوی در شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی باشیم.

 تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱