آغاز سومین گردهمایی منطقه‌ای دانش‌آموختگان بین‌الملل جامعه‌الزهرا(س) در پاکستان

گردهمایی پاکستان

سومین گردهمایی منطقه ای دانش آموختگان بین الملل جامعه‌الزهرا(س) در پاکستان با حضور سرکار خانم برقعی و هیئت همراه آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی، سومین گردهمایی منطقه ای دانش آموختگان بین الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با هدف ظرفیت‌شناسی، نیازسنجی فعالیت‌های دانش‌آموختگان و بهره‌برداری از تجارب آنان با حضور سرکار خانم سیده زهره برقعی مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و هیئت همراه در شهر کراچی کشور پاکستان آغاز شد.

اولین روز این گردهمایی امروز یکشنبه 23 بهمن با حضور ۶۰ نفر از دانش آموختگان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از ایالت سند و بلوچستان  در مدرسه المصطفی کراچی برگزار شد و مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و هیئت همراه با استقبال گرم فارغ التحصیلان روبرو شدند.

در ابتدای این مراسم، سرکار خانم سیده تسنیم زهرا موسوی، فارغ التحصیل سطح چهار علوم تربیتی و دکتری مطالعات اسلامی ضمن خیرمقدم و ابراز خرسندی با ارائه گزارشی اذعان داشت: این مدرسه دارای ۱۱۵ طلبه است که از این تعداد، ۱۵ طلبه در رشته تفسیر و علوم قرآن و ۱۰۰ طلبه سطح دو مشغول به تحصیل هستند.

هدف از این گردهمایی که از سوی اداره دانش آموختگان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد، هم افزایی، تقویت تعامل و انگیزه‌سازی برای فارغ التحصیلان و استمرار فعالیت‌های علمی، فرهنگی، تبلیغی و پژوهشی آنها است.

در حاشیه مراسم، مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و هیئت اعزامی از نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی  بازدید کردند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱