تمدید مهلت ثبت نام در دوره‌های عمومی و تربیت مربی قرآنی و حدیثی تا 5 اسفند

دوره های قرآنی و حدیثی

مهلت ثبت نام در دوره‌های عمومی و تربیت مربی قرآنی و حدیثی ویژه نیمسال دوم 1401-1400 تا 5 اسفند تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی، مهلت ثبت نام در دوره‌های عمومی و تربیت مربی قرآنی و حدیثی ویژه نیمسال دوم 1401-1400 تا 5 اسفند تمدید شد.

در این فراخوان، 35 دوره عمومی و تربیت مربی قرآنی و حدیثی ارائه شده است. دوره‌های «عمومی» آموزش قرآن و حدیث شامل دوره‌های کارگاهی روان‌خوانی، تجوید، ترتیل‌خوانی، حدیث‌خوانی اصول کافی،آشنایی با علوم حدیث، معارف نهج البلاغه و معارف صحیفه سجادیه و حفظ آنها و همچنین دوره‌های مختلف حفظ قرآن کریم هستند.

در دوره‌های «تربیت مربی» قرآن و حدیث نیز دوره‌های مهارت‌های بیان تفسیر قرآن کریم (مقدماتی و تکمیلی)، تربیت مربی حفظ قرآن کریم، تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی ویژه طلاب بین‌الملل و طلاب ایرانی ساکن قم، تربیت مروج ‌نهج‌البلاغه (در دو سطح مقدماتی و تکمیلی) و تربیت مروج صحیفه سجادیه (در دو سطح مقدماتی و تکمیلی) ارائه شده است.

این دوره‌ها به دو صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مجازی (برخط) برگزار خواهد شد؛ در این راستا شرایط بهر‌ه‌مندی عموم طلاب حضوری و غیرحضوری جامعه الزهرا علیهاالسلام از دوره‌های مجازی قرآنی و حدیثی به صورت برخط فراهم شده است.

تشکیل هر کدام از دوره‌های فراخوان شده در جدول ثبت نام، منوط به حدنصاب رسیدن تعداد افراد ثبت نامی است که پس از انجام ثبت‌نام‌ها به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

ثبت نام در این دوره‌ها تنها از طریق مراجعه به سامانه http://qh.jz.ac.ir امکان‌پذیر است. در پایان ثبت نام،  پیامکی حاوی کد رهگیری برای مخاطبان ارسال می‌شود که بانوان طلبه باید این کد را ذخیره کرده و در صورت تشکیل دوره، جهت نهایی کردن ثبت نام از آن استفاده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر هر روز ۸ تا ۱۲ با شماره‌های ۳۲۱۱۲۴۳۶-  ۳۲۱۱۲۰۸۸ -۳۲۱۱۲۵۴۸ تماس بگیرید.

 تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱