رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا تصریح کرد:

پیروزی انقلاب اسلامی، ما را به نقطه اوج عظمت رساند

جوشقانیان 1

حجت‌الاسلام والمسلمین جوشقانیان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره)، ما را به نقطه اوج عظمت رساند.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جوشقانیان، رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا و جانباز عملیات کربلای هشت در مراسم جشن میلاد مولود کعبه به وقت پیروزی انقلاب که  با حضور کارمندان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از سوی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی در تالار بیداری اسلامی برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و ولادت حضرت امام جواد علیه‌السلام و در آستانه ولادت باسعادت امام علی علیه‌السلام، عنوان کرد: امام محمد جواد علیه‌السلام در حدیثی می‌فرمایند: «عزت انسان مؤمن در بی نیازی او از دیگران است» و ما باید این حدیث را در نظام جمهوری اسلامی نصب العین خود قرار دهیم.

رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا افزود: امروز دنیای جنگل است و اگر ما به استقلال و عزت نرسیم، هر لحظه درندگان عالم ما را طعمه می‌کنند، اما به برکت ولایت توحید، دشمنان به در بسته می‌زنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جوشقانیان تصریح کرد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، تمام کشورهای جهان زیر یوغ دو قدرت جهانی بودند و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره)، ما را به نقطه اوج عظمت رساند و این دو قدرت را در هم کوبید.

حضور 40 هزار مستشار آمریکایی در ایران پیش از انقلاب اسلامی

وی یادآور شد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، 40 هزار مستشار آمریکایی در ایران حضور داشتند و حق توحش برای ما قائل بودند و اگر سگ آنها در اینجا تلف می‌شد، بالاترین مقام ایرانی باید در آمریکا محاکمه می‌شد.

رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا ادامه داد: سفارت آمریکا در ایران 4 هزار کارمند داشت و 17 میلیارد تومان حقوق این کارمندان بود، آنها کشور را غارت می‌کردند و ما کشوری در حضیض ذلت و خفت بودیم، اما امروز با فعالیت دانشمندان هسته ای که پرورش یافتگان مکتب ولایت توحید هستند، به موشک‌های نقطه زن دست یافتیم.

قدرت معنوی و ایمانی حضرت امام خمینی(ره) در مقابل قدرت‌های جهان

وی با اشاره به آیه 55 سوره مبارکه مائده، گفت: خداوند متعال می‌فرماید: «إِنَّمَا وَلِيُّكُمُ اللَّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِينَ آمَنُوا الَّذِينَ يُقِيمُونَ الصَّلَاةَ وَيُؤْتُونَ الزَّكَاةَ وَهُمْ رَاكِعُونَ؛ سرپرست و ولیّ شما، تنها خداست و پیامبر او و آنها که ایمان آورده‌اند؛ همانها که نماز را برپا می‌دارند، و در حال رکوع، زکات می‌دهند»؛ سه دسته بر ما حق ولایت دارند، از جمله خداوند متعال، پیامبر او و اولیای الهی؛ بنابراین ما در انجام هر عملی برای اعتلا و تقویت ولایت توحید تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین جوشقانیان تأکید کرد: ما باید ولایت ذاتی خدا و رسول خدا و امام معصوم را در اعمال خود در نظر بگیریم و حضرت امام با این نگاه حرکت خود را آغاز کردند.

وی خاطرنشان کرد: حضرت امام(ره)، رساندن پرچم انقلاب به دست امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف و نابودی اسرائیل را در برنامه خود داشتند که ان شاءالله هر دو محقق خواهد شد.

رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا با اشاره به قدرت معنوی و ایمانی حضرت امام خمینی(ره) در مقابل قدرت‌های جهان، تصریح کرد: حضرت امام خمینی هنوز ناشناخته است و عظمت ولایت ایشان را هیچ یک از ما به درستی نمی نمی شناسیم.

پیش از انقلاب اسلامی سراسر زیر یوغ سلطه بودیم

حجت‌الاسلام والمسلمین جوشقانیان بیان داشت: امام عیار مبارزه را پایین آورد، به طوریکه در دوران دفاع مقدس، ما سرباز دوازده سیزده ساله داشتیم؛ همچنین حضرت امام(ره)، دامنه معرفت را بالا برد.

وی با بیان اینکه 300 هزار شهید در دوران دفاع مقدس، نقطه اوج عظمت و کرامت بودند، افزود: بسیجی سیزده ساله ما در قنوت نماز شب خود، دعای «اللهم الرزقنا توفیق الشهاده» را صدبار می‌خواند.

رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا در ادامه عنوان کرد: پیش از انقلاب اسلامی سراسر زیر یوغ سلطه بودیم، اما نظام جمهوری اسلامی به رهبری حکیمانه و عارفانه امام خمینی (ره) و پس از آن، امروز به رهبری جامع الاطراف حضرت آیت‌الله العظمی خامنه ای مدظله العالی در عرصه بین المللی سرفراز است.

وی اظهار داشت: چشم انداز سیاستمداران آمریکا این بود که تا سال 2025 باید فاتح عالم باشد و برای این کار باید قلب عالم که خاورمیانه است تصرف کنند و برای این کار باید قلب خارمیانه را که ایران است، تصرف کنند، به همین خاطر در کشورهای منطقه پایگاه‌های نظامی زدند و در کشور ما آشوب کردند و فتنه‌های زیادی در کشور ما به سرکردگی آنها رخ داد.

اشتباه دشمن در نقشه‌های محاسباتی خود علیه ایران

حجت‌الاسلام والمسلمین جوشقانیان تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر، جنگ ترکیبی به راه انداختند تا استان‌های ما را جدا کنند، سپاه را تحریم کردند، هر نقشه شومی از جمله جنگ سایبری، جنگ زیست بومی، جنگ رسانه ای و فتنه‌های زیادی را اجرا کردند تا جوانان ما در مقابل ارزش‌های دینی و انقلابی قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، دشمنان ایران و انقلاب اسلامی در محاسبات خود، خداوند را به حساب نیاوردند و اصل اساسی نظام و امت، فرهنگ جهاد و شهادت طلبی، قدرت ایمان ملت ایران و غیره را در نظر نگرفتند.

رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا در پایان یادآور شد: خداوند متعال لطف خود را شامل حال ما  کرده و امروز کشور ما به رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه ای مدظله العالی در مسیر زمینه سازی ظهور حضرت حجت عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف حرکت می‌کند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱