اهدای کمک هزینه خرید جهیزیه به بانوان طلبه نوعروس

کمک هزینه ازدواج

رئیس اداره رفاه و سلامت طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام از اهدای 12 کمک هزینه خرید جهیزیه به طلاب نوعروس کم برخوردار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم زهرا احسانی در گفتگو با واحد خبر، اعلام داشت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی مبنی بر ترویج فرهنگ نیکوکاری در جامعه و با هدف تسهیل امر مقدس ازدواج، اقدامات متعددی از سال‌های گذشته تا کنون انجام شده است.

رئیس اداره رفاه و سلامت طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به فعالیت های انجام شده از سال 1400 تاکنون گفت: در 4 مرحله تعداد 40 سری جهیزیه شامل اقلام اساسی جهیزیه با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و خیرین محترم به طلاب نوعروس کم بضاعت اهدا شد.

رئیس اداره رفاه و سلامت طلاب در ادامه با اشاره به اینکه برای استمرار این امر خداپسندانه نیازمند همکاری و مساعدت خیرین هستیم، گفت: در مرحله جدید و در سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام به 12 نفر از طلاب معقوده کم برخوردار، جمعاً به ارزش 250 میلیون تومان کمک هزینه خرید جهیزیه اهدا شد.

وی ضمن دعوت از آحاد مردم، اهالی رسانه، خیرین و معتمدین برای مشارکت در این امر خداپسندانه، گفت: شهروندان و تمام افراد نیکوکار می‌توانند جهت شرکت در این سنت حسنه کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۸۲۸۱۶ به نام «خیرین جامعه الزهرا(س)» نزد بانک ملی واریز کرده و با شماره ۳۲۱۱۲۶۳۳ تماس بگیرند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱