برگزاری اردوی زیارتی «در آستان جانان» با حضور فعالان قرآنی و تربیتی جامعه‌الزهرا(س)

اردوی مشهد مقدس

اردوی زیارتی «در آستان جانان» با حضور 80 نفر از فعالان قرآنی و تربیتی جامعه‌الزهرا(س) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم طیبه سادات طباطبایی روز چهارشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: به همت اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، کاروان قرآنیان این مجموعه، در تعطیلات میان ترم توفیق تشرف به زیارت حضرت ثامن‌الحجج علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام را یافتند.

مدیر اداره کل تربیتی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: این اردوی زیارتی آموزشی تربیتی با حضور 80 نفر از اساتید، حافظان، قاریان و خادمان قرآنی و همچنین نمایندگان و اساتید همیار تربیتی از تاریخ 6 تا 10 بهمن ماه 1397 برگزار شد.

وی افزود : این اردو با هدف استفاده حداکثری از فضای زیارت امام رضا علیه‌السلام با برنامه‌های متنوع آموزشی تربیتی برنامه‌ریزی و اجرا شد.

وی در ادامه گفت: توفیق بیش از پنج ختم کامل قرآن کریم و صلوات، برگزاری حلقات معرفت، مسابقات حفظ زیارت امین‌الله، کتاب حکومت قرآن، بازدید از موزه قرآن آستان مقدس حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام از برنامه‌های این اردو بود.

طباطبایی اضافه کرد : با عنایات خاصه حضرت زهرا علیهاالسلام به جمع قرآنیان جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، شرکت‌کنندگان صبحانه روز یکشنبه9 بهمن را میهمان ضیافت کریمانه حضرت ثامن‌الحجج علیه‌السلام بودند.

طباطبایی در پایان برگزاری این اردو را فرصتی بی‌بدیل برای تجدید پیمان و طلب توفیق بیشتر در خدمت به قرآن برای جمع قرآنی حاضر دانست و ابراز امیدواری کرد شکر این نعمت در زبان و عمل توسط مجموعه قرآنی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، فرصت‌های مشابه مکرری را جهت بهره برداری معنوی مجموعه قرآنیان این مؤسسه علمی حوزوی فراهم کند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱