اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه‌الزهرا(س) اعلام کرد:

فراخوان ثبت نام طلاب در کارگروه هنری - رسانه ای جهاد تبیین

IMG_20230128_073504_097

فراخوان ثبت نام کارگروه هنری - رسانه ای جهاد تبیین از سوی اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام شد

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم ندا حکمت نیا در گفتگو با واحد خبر، با بیان اینکه در جهاد تبیین با دو رویکرد کنشی و واکنشی می‌توان وارد میدان عمل شد، عنوان کرد: در رویکرد کنشی می‌توان با بهره گیری از ابزار‌های رسانه ای در بسط، ترویج و نشر حقایق انقلاب و نظام اسلامی با عقلانیت، منطق، سخن متین و عقلانیّت کامل، همراه با زینت عاطفه، عواطف انسانی و به‌کارگیری اخلاق، حقایق انقلاب اسلامی را منتشر کرد.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: در رویکرد واکنشی می‌توان با ابزارهای رسانه ای به خنثی‌سازی حرکت دشمنان انقلاب اسلامی پرداخت. به تعبیر رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در قبال حرکات گمراه‌ کننده‌ای که از صد طرف به سمت ملّت ایران سرازیر است و تأثیرگذاری بر افکار عمومی دارد، باید واکنشی ایستاد.

حکمت نیا تصریح کرد: در راستای جهاد تبیین، کارگروه هنری – رسانه ای جهاد تبیین با دو کمیته محتوایی و کمیته تولید آثار رسانه ای در این اداره تشکیل شده است.

وی، با اشاره به اهداف تشکیل این کارگروه، گفت: بیان حقایق انقلاب با بهره‌گیری از هنر و ظرفیت‌های رسانه ای، ابهام‌زدایی از افکار عمومی به وسیله تولیدات رسانه‌ای طلاب، شناسایی و ترغیب طلاب مستعد و توانمند جهت حضور موثر در عرصه‌های هنری – رسانه ای با موضوعات جهاد تبیین، مهیا نمودن زمینه‌های لازم برای تولید آثار ارزشی به ویژه در راستای رویکردهای جهاد تبیین و بسیج و سازماندهی مجموعه طلاب جهت حضور موثر رسانه‌ای در راستای فرمان جهاد تبیین از جمله این اهداف هستند.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: دستاوردها و موفقیت‌ها، عناصر و منابع قدرت، توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها و قابلیت‌های انقلاب اسلامی از موضوعاتی است که در این کارگروه، موضوع تولید آثار هنری – رسانه ای قرار خواهد گرفت.

حکمت نیا یادآور شد: طلاب می‌توانند تا ۱۲ بهمن با مراجعه به سامانه تبلیغ نوین به نشانی http://novin.jz.ac.ir/ در كارگروه هنری – رسانه ای جهاد تبیین ثبت نام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: تاریخ و زمان افتتاحیه این کارگروه متعاقبا به ثبت نام كنندگان اعلام خواهد شد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱