تجلیل مدیر جامعه‌الزهرا(س) از کارمندان مجموعه به مناسبت روز زن

گرامیداشت روز زن 1

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به مناسب ولادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها و گرامیداشت روز زن، از کارمندان خانم و همسران کارمندان آقا تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهره برقعی با حضور در بخش‌های مختلف جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و اهدای لوح سپاس، ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، گرامیداشت روز زن و تجلیل از مقام مادر را به کارمندان خانم و همسران کارمندان آقا تبریک گفت.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این دیدارها با اشاره به اینکه همه ما خادمان حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها هستیم، عنوان کرد: خانم‌های کارمند در دو جبهه خانواده و اجتماع فعالیت می‌کنند و امروز مسئولیت سنگینی به دوش آنها است.

برقعی با بیان اینکه مجموعه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها مورد عنایت خداوند متعال و حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها است، تصریح کرد: خداوند متعال مدت کوتاهی در اختیار ما قرار داده تا آینده ای جاویدان برای خود بسازیم، بنابراین قدر زندگی خود را بدانیم و به فعالیت در این مجموعه که منتسب به حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها است، افتخار کنیم.

وی تأکید کرد: بزرگترین افتخار زنان همین که روز ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها به عنوان روز زن و مادر نامگذاری شده است و بالاترین افتخار است که اسلام چنین بانویی را به جامعه تحویل داده است.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها الگوی همه زنان و مردان در تمام اعصار است، گفت: این بانوی دو عالم در زمان پیش از ازدواج در کنار پیامبر گرامی اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله بودند و پس از ازدواج به فرموده امام علی علیه‌السلام، «نِعْمَ الْعَوْنُ عَلی طاعَةِ اللّهِ» بهترین همراه برای اطاعت خداوند در کنار همسرشان بودند.

برقعی، خطبه فدکیه را هم تراز نهج البلاغه در فصاحت، بلاغت، شیوایی بیان و مفاهیم عالی دانست و توصیه کرد: همه جوانان ما باید با محتوای این خطبه و مسائل اعتقادی، اجتماعی، جامعه شناسی، روانشناسی و غیره که در این خطبه آمده است، آشنا شوند.

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب مدظله العالی درباره لزوم جهاد تبیین اشاره کرد و تصریح کرد: امروز همه ما در میدان جنگ هستیم و وظیفه ما جهاد تبیین است و باید با استفاده از شیوه‌های جدید در این عرصه فعالیت کنیم که اگر در این عرصه درست کار کنیم، مردم می‌پذیرند.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: صاحب اصلی این خانه، حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها است و همانند مادری که به فرزندان خود توجه دارد، همه خدمات ما را می‌بیینند؛ همه ما مدیون حضرت هستیم که این امتیاز را به ما داده که خادم این مجموعه باشیم و به طلاب خدمت کنیم.

برقعی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های ارزنده کارکنان مجموعه، اظهار امیدواری کرد فعالیت‌ها با حرکت سریع تر و گام‌های بلندتر در مسیر رضای خداوند متعال و اهل بیت علیهم‌السلام صورت بگیرد.

با توجه به برگزاری امتحانات پایان نیمسال اول سال تحصیلی، مراتب قدردانی و تجلیل مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از کارکنان آموزش، به مدیران این معاونت ابلاغ شد.

همچنین به مناسبت این ایام فرخنده، همه کارکنان مجموعه به همراه خانواده میهمان سفره کریمانه حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها شدند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱