تجلیل از برگزیدگان مسابقه «بهترین جمله» در جلسه درس اخلاق طلاب جامعه‌الزهرا(س)

مسابقه بهترین جمله

اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با برگزاری مسابقه «بهترین جمله» اقتباسی از جلسه درس اخلاق طلاب با موضوع «التزام رفتاری در حوزه حجاب و عفاف مطابق با شأن حداکثری طلبگی» و سخنرانی استاد طیبی، به قید قرعه از پنج نفر از برگزیدگان تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی، برگزیدگان مسابقه «بهترین جمله» اقتباسی از جلسه درس اخلاق طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با موضوع «التزام رفتاری در حوزه حجاب و عفاف مطابق با شأن حداکثری طلبگی» که با سخنرانی سرکار خانم ناهید طیبی استاد اخلاق حوزه برگزار شد، مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم که همزمان با جلسه درس اخلاق این هفته از سوی اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد، پنج نفر از بانوان طلبه با حضور سرکار خانم بنت الهدی افشاری نژاد مدیر کل امور تربیتی تجلیل شدند.

مدیر کل امور تربیتی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ضمن قدردانی از شرکت کنندگان در این مسابقه، به برگزیدگان که به قید قرعه انتخاب شده بودند، جوایزی اهدا کرد.

در این مسابقه، خانم زهرا رضایی از مدرسه علمیه مشکات با ارائه جمله «اگر عقل نباشد، حیا نیست. حیا نباشد، عفت نیست»، مورد تجلیل قرار گرفت.

خانم نفیسه محسنی راد از مدرسه علمیه مؤمنات با جمله «حیا، عفت درونی و ملکه و ادب در برابر الله است» و خانم زهره سادات شرف الدین از مدرسه علمیه مؤمنات با جمله «مباحث و مسائل پیرامون پوشش، عقل محور و تکلیف محور است، اینجا دیگر تکلیف نیست، بلکه تشریف است» تجلیل شدند.

خانم اعظم جوادیان، طلبه مرکز تخصصی اخلاق و تربیت اسلامی با جمله «کسی که حیا دارد، عقل دارد. کسی که حیا ندارد، عقل ندارد. عفاف، سبب حیاست» و خانم معصومه تواضعی، طلبه مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن با ارائه جمله «حجاب، علامت شفاف قابل مشاهده از زندگی پرهیزکارانه است» از دیگر طلاب تجلیل شده در این مسابقه بودند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱