انتصاب «مدیر اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها»

حکم خانم کرباسی

سرکار خانم کرباسی طی حکمی از سوی معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به سمت «مدیر اداره قرآن و حدیث» منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم معصومه شریفی با صدور حکمی، سرکار خانم رسل کرباسی را به سمت «مدیر اداره قرآن و حدیث جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها» منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: «قرآن کتاب نور، معرفت، نجات، سلامت، رشد و تعالی و کتاب قرب به خدا و کلید بهشت دلنشینی است که انسان در آرزوی آن بی‌تاب و حیران است و لحظه شماری می‌کند.... امروز همه بشر محتاج قرآن‌اند اما ما مسلمانان اگر به قرآن عمل نکنیم و از ن محروم گردیم، بیش از همه دچار خسران مبین خواهیم شد و در این بین، طلاب خواهر که عهده دار رسالتی تمدنی و داعیه‌دار ولایت اجتماعی هستند، مسئولیتی گران‌تر بر عهده دارند.

امید است با نصب العین قرار دادن مطالبات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در زمینه ترویج فرهنگ قرآنی در سطح جامعه و همچنین رسالت تمدنی حوزه های علمیه خواهران و سند راهبردی این مجموعه و رسالت قرآنی طلاب خواهر، گامی مؤثر در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی با افق و چشم انداز تحقق ظهور به خدمتی شایسته نائل گردید».

در این حکم بر لزوم ارائه طرح های کاربردی و ایده های خلاقانه و برنامه های راهبردی و عملیاتی و تلاش در جهت توانمندسازی مخاطبان در راستای ترویج و تبیین معارف و گفتمان متعالی قرآن کریم تأکید شده است.

همچنین در این حکم از تلاش های ارزشمند خانم عباسعلی زاده و خانم جهانگیری در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی شد.

 تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱