سرپرست جدید اداره کل صیانت جامعه‌الزهرا(س) معرفی شد

343A702744

حجت‌الاسلام والمسلمین رحمتی در حکمی به عنوان سرپرست اداره کل صیانت جامعه الزهرا(سلام‌الله‌علیها) منصوب شد.

 

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی در حکمی حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد رحمتی را به عنوان سرپرست اداره کل صیانت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها منصوب کرد.

متن این حکم بدین شرح است:

 برادر بزرگوار حجت‌الاسلام والمسلمین آقای رحمتی (زیدعزّه)

 براساس شایستگی‌های اخلاقی و مراتب تعهد و تدیّن و تجربیات ارزشمند کاری، جنابعالی را به عنوان سرپرست ادارۀ کل صیانت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها منصوب می نمایم.

صیانت از مجموعه بنیان‌گذاری شده توسط معمار بزرگ انقلاب امام خمینی(ره) و تجربه موفق چندین دهه مجموعه فاخر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و حاصل تلاش‌های همه اساتید، کارمندان، طلاب، دانشجویان و دانش‌آموزان و دیگر همکاران، وظیفه سترگ و بار سنگینی است که جز با توکل بر خدای مهربان و استعانت از ذات اقدس او و توسل به ذیل عنایت حضرت صدیقه طاهره سلام‌الله‌علیها میسر نخواهد شد. در انجام این وظیفه سترگ تعامل اخلاق‌مدارانه و رعایت حرمت افراد و حفظ شئون خاصه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها شرط موفقیت است.

امید است در دوران مدیریت جنابعالی صیانت از جایگاه ارجمند نیروی انسانی و تحفظ بر اماکن و اسناد و اسرار سازمانی و ایجاد و گسترش امنیت و آرامش روانی  شایسته این مجموعه، با استفاده از همه تجربیات و امکانات به بهترین وجه میّسر شود و این مجموعه در استمرار حرکت سرافراز پیشین در مسیر اهداف اسلام عزیز، تشیع گرانقدر و انقلاب شکوهمند اسلامی هرچه موثرتر و موفق‌تر حرکت کند ان‌شااللّه.

شایسته است مراتب تشکر و تقدیر خود را از تلاش های ارجمند حجت الاسلام والمسلمین آقای علیخانی در مدت تصدی پست سرپرست اداره کل صیانت ابراز دارم.  توفیق و سلامتی ایشان و سلامتی و توفیق روز افزون جنابعالی را در این مسئولیت از خدای مهربان خواستارم.

سیدمحمود مدنی

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱