رئیس اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت جامعه‌الزهرا(س) خبر داد:

برگزاری بسته «توانمند‌سازی تحصیلی» ویژه هفته پژوهش

دوره توانمندسازی

بسته آموزشی «توانمند‌سازی تحصیلی» به همت اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت و با همکاری واحد پژوهش مدرسه علمیه مومنات برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم فهیمه الیاسی از برگزاری بسته آموزشی «توانمند‌سازی تحصیلی» ویژه طلاب مدرسه علمیه مومنات به مناسبت هفته پژوهش خبر داد و افزود: این بسته ترکیبی به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود و طلاب علاقه‌مند می‌توانند با ثبت‌نام در این دوره، از دو کارگاه حضوری «مهارت‌های تحصیل» و «مدیریت ذهن» و دوره آفلاین «مدیریت زمان» بهره‌مند شوند.

رئیس اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به لزوم توانمندسازی طلاب در مسیر طلبگی، گفت: هدایت و همراهی طلاب در جهت تقویت مهارت‌های تحصیلی یکی از رسالت‌های مرکز آموزش های آزاد و مهارتی است که این اداره، برنامه‌های جامعی را در این خصوص ارائه کرده است.

الیاسی همچنین از ارائه کد تخفیف 80 درصدی ویژه طلاب مدرسه مومنات خبر داد و افزود: طلاب علاقه‌مند می‌توانند پس از دریافت کد تخفیف از کارشناس پژوهش مدرسه به سامانه اختصاصی مرکز به نشانی https://courses.jz.ac.ir مراجعه نموده و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی در پایان مهلت ثبت‌نام در این بسته را 25 آذر اعلام کرد و یادآور شد:  اطلاع‌رسانی‌های‌ بسته و سایر دوره‌های اداره در پیام‌رسان ایتا، به آدرس https://eitaa.com/borhan_jz انجام می‌شود و عضویت فراگیران در کانال اطلاع‌رسانی مرکز، جهت آگاهی از آموزش‌های متنوع این مجموعه مفید است.

 تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱