حضور خانواده جامعه‌الزهرا(س) در اجتماع بزرگ میثاق با ولایت در مدرسه فیضیه

اجتماع میثاق با ولایت 6

بیش از هزار نفر بانوان طلبه، اساتید و کارکنان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با حضور در اجتماع میثاق با ولایت حوزویان در مدرسه فیضیه، پایبندی خود را نسبت به آرمان‌های شهدا، امام راحل و دفاع از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

به گزارش روابط عمومی، بیش از هزار نفر از طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با حضور در اجتماع بزرگ میثاق با ولایت حوزویان در مدرسه فیضیه تجمع کردند.

در این اجتماع که با هدف تجدید میثاق با مقام معظم ولایت و محکوم کردن توطئه‌های استکبار و دشمنان جهانی اسلام صورت گرفت، آیت‌الله محسن اراکی، عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه تصریح کرد: ما سربازان حضرت ولی عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف هستیم و از آن روز که پا در حوزه گذاشتیم خدمت و شهادت در راه اهل بیت علیهم السلام را سرلوحه خود قرار داده ایم و در این راه ما همچنان پاینده و پایداریم و هر چه دشمنان توطئه کنند و لشکر دشمن بسیج گردد، پایدار خواهیم بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: امروز برای ما بیش از هر زمان روشن شد که راه انقلاب که امام (ره) برای ملت باز کرد حق است، بهترین دلیل بر حقانیت جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب و حقانیت هویت ملی و دین ما این است که همه اشرار عالم علیه این انقلاب و موجودیت این ملت این چنین بسیج شده اند.

وی با قدردانی از نیروهای انتظامی، بسیج و دستگاه امنیتی و مردم در حمایت از نظام و انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی، نظام رأفت و عدل است، اما رأفت نظام، توطئه گران را به غلط نیندازد و ما از نیروهای امنیتی و دستگاه قضایی می‌خواهیم با اقتدار و قاطعیت با همه سرشبکه‌ها و کسانی که دستشان به خون افراد بی گناه آلوده شده با قاطعیت برخورد کنند.

آیت الله اراکی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در خصوص هدف قرار دادن هویت زنان ایرانی، تصریح کرد: حجاب زنان ما نشان هویت، استقلال و آزادگی ملت ماست و زن ایرانی وابسته به نظام غرب و شهوت رانی‌های آن نظام نخواهند بود و حجاب آن، پرچم استقلال و پاکیزگی است.

وی با تشکر از تلاش ها، تدابیر و خدمات دولت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: برای اشتغال، ازدواج، گرانی و مسکن تدبیر شده اما ملت انتظار دارند رسیدگی به گرانی و مشکلات جوانان سریع تر و مقتدرانه تر اقدام شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه با اشاره به 16 آذر و تکریم شهدای دانشجو، عنوان کرد: حوزه دست در دست دانشگاه برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و اسلام آمادگی کامل دارد.

در این اجتماع، بانوان طلبه با سر دادن شعارهایی چون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «تا خون در رگ ماست/حجاب بر سر ماست»، «حسین حسین شعار ماست، حجاب افتخار ماست»، «مرگ بر فتنه گر»، «مرگ بر منافق»، «وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد/ارتش دشمن نتواند که جوابم دهد» و ....، انزجار خود را از آمریکای جنایتکار، اسرائیل غاصب و دست‌نشاندگان داخلی و خارجی آنها نشان دادند و پایبندی خود را نسبت به آرمان‌های شهدا، امام راحل و دفاع از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

این اجتماع از سوی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، جامعه مدرسین، شورای عالی، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر نهادهای حوزوی در مدرسه مبارکه فیضیه برگزار شد.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱