دیدار طلاب خوابگاهی با خانواده شهید مدافع حرم ابراهیم عشریه

دیدار طلاب با خانواده شهید عشریه

همسر شهید عشریه، ولایتمداری، مطالعه روزانه، حسن خلق، دشمن شناسی، کمک به نیازمندان، عشق به شهادت و اهتمام به قرائت قرآن و تهجد شبانه را از ویژگی های بارز این شهید برشمرد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم حضرتی کارشناس مسئول امور فرهنگی از دیدار طلاب سرای حضرت خدیجه سلام الله علیها با خانواده شهید مدافع حرم ابراهیم عشریه خبر داد و گفت: برنامه دیدار طلاب با خانواده شهدا از جمله فعالیت های اداره فرهنگی است تا ضمن تجلیل از خانواده شهدا و ارج نهادن به مقام والای شهیدان، طلاب با سبک زندگی شهدا آشنا شده و نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام بردارند.

وی گفت: در این دیدار سرکار خانم عیسی پور همسر شهید عشریه، به بیان ویژگی های اخلاقی و شخصیتی این شهید جلیل القدر پرداخت و ولایتمداری، مطالعه روزانه، حسن خلق، دشمن شناسی، کمک به نیازمندان، عشق به شهادت و اهتمام به قرائت قرآن و تهجد شبانه را از ویژگی های بارز این شهید برشمرد.

همسر شهید ادامه داد: ابراهیم توجه خاصی به بیانات رهبر معظم انقلاب داشت و همیشه از بیانات ایشان نکته برداری می کرد تا آن را به دانش پژوهانش منتقل کند، با تمام توان از ولایت فقیه دفاع می کرد و پس از هر نماز توسل ویژه به حضرت زهرا سلام الله علیها داشت و شهادت خود را از ایشان درخواست می کرد.

وی با اشاره به این که شهید عشریه عمل به توصیه های اساتید اخلاق خود را برای جداشدن از روزمرگی و غفلت از مرگ ضروری می دانست، خاطرنشان کرد: این شهید عزیز مدال افتخار خادمی درگاه حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف در جمکران را به سینه داشت، حافظ 4 جزء قرآن کریم بود و اهتمام ویژه ای به تکریم خانواده و تربیت فرزندان داشت. او فرمانده گردان نخبگان مجاهدین عراق  بود و در فروردین 1395 در عملیات خط شکنِ آزادسازی منطقه العیس، جنوب حلب به درجه رفیع شهادت رسید و پیکر پاکش 4 سال پس از شهادت به میهن اسلامی بازگشت و در گلزار شهدای نکا به خاک سپرده شد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱