با انتشار فراخوان؛

همایش حقوق خانواده و رسانه برگزار می‌شود

همایش حقوق خانواده و رسانه

همایش حقوق خانواده و رسانه از سوی دانشکده رفاه با همکاری پژوهشکده خانواده دانشگاه شهید بهشتی در محورهایی همچون حقوق زن و رسانه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، همایش حقوق خانواده و رسانه از سوی دانشکده رفاه با همکاری پژوهشکده خانواده دانشگاه شهید بهشتی، مرکز مطالعات زنان و خانواده دانشگاه تهران و پژوهشگاه قوه قضائیه برگزار می‌شود.

حقوق زن و رسانه، حقوق کودک و رسانه، حقوق سالمندان و رسانه، حقوق فرهنگی و خانواده، حقوق ارتباطات و خانواده، حقوق خانواده و سینما، مقررات بین‌المللی خانواده و رسانه، مسئولیت‌های حقوقی و فضای مجازی، جرایم سایبری علیه خانواده، هوش مصنوعی و حقوق خانواده، مبانی فقهی و حقوقی رسانه‌های مکتوب، تصویری و مجازی و حقوق خانواده، قوانین رسانه‌های دیجیتال و حقوق خانواده، اعتبار اسناد الکترونیک در دعاوی خانواده و حقوق کودک و فضای مجازی از جمله محورهای این همایش است.

اساتید و دانشجویان می‌توانند چکیده مقالات خود را تا تاریخ ۵ دی و متن مقاله را تا ۵ بهمن به دبیرخانه همایش ارسال کنند. همچنین علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به منظور شرکت در این همایش به پایگاه اینترنتی http://flmc.refah.ac.ir مراجعه کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱