برگزاری کارگاه مدیریت جهادی و نقش رسانه در مدیریت انسان‌ها درکانون استان مازندران

استان مازندران

دوره کارگاهی مدیریت جهادی و نقش رسانه در مدیریت انسان‌ها ویژه طلاب و دانش آموختگان جامعه الزهرا در کانون استان مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، کارگاه مدیریت جهادی و نقش رسانه در مدیریت انسان‌ها ویژه طلاب، دانش‌آموختگان و فعالان فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در کانون استان مازندران به همت اداره کل امور فرهنگی برگزار شد.

در این کارگاه که به مدت 3 روز در شهر ساری تشکیل شد، خانم حکمت نیا رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، به شبکه سازی بر اساس ولایت بر محور جهاد، محورهای اصلی جامعه ولایی و ارتباط خیرخواهانه، مؤلفه‌های هنر مدیریت و بررسی جهاد و مدل مدیریت آن به همراه نقش طلاب در تشکیل جامعه ولایی اشاره کرد.

در حاشیه برگزاری این کارگاه، نشستی با دختران دهه هشتادی شهر ساری با موضوع فیلترینگ ذهن و قلب انسان، پیرامون جنگ نرم و نقش رسانه و فضای مجازی و تسخیر ذهن و قلب تک تک افراد، برگزار و در خاتمه با طرح چند سوال، جوایزی به دختران حاضر در جلسه اهدا شد.

پس از پایان کارگاه، دو پاتوق مجازی در ایتا توسط کانون استان مازندران جهت پیاده‌سازی آموزه‌ها و آمادگی نسل امروز درمقابله با دشمن در فضای مجازی، با نظارت اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تشکیل گردید.

تصویر خبر

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱