فراخوان ثبت نام در «نخستین رویداد آموزشی» جامعه‌الزهرا(س)

رویداد آموزشی جامعه

خانم ازناوی از برگزاری «نخستین رویداد آموزشی» جامعه‌الزهرا(س) در سه سطح ویژه طلاب سطح دو، سه و چهار و همچنین اساتید، طلاب دوره عالی فقه، نخبگان و دانش آموختگان دوره تدوین متون درسی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم فاطمه ازناوی در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری سلسه رویدادهای علمی آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، عنوان کرد: سال گذشته، رویداد فرهنگی از سلسله رویدادهای فصلی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ویژه طلاب دهه هشتادی این مؤسسه علمی حوزوی برگزار شد.

مدیر سلسه رویدادهای فصلی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: اولین رویداد آموزشی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با موضوعات مختلف آموزشی ویژه طلاب سطح دو، سه و چهار و همچنین اساتید، طلاب دوره عالی فقه و نخبگان برگزار می‌شود.

ازناوی افزود: در این رویداد، موضوع «آسیب‌شناسی روش‌های مطالعه» ویژه طلاب سطح دو و موضوع «نقد و بررسی متون درسی» ویژه طلاب سطح سه و چهار برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این رویداد همچنین موضوع «نقد و بررسی سرفصل کتب درسی» به اساتید، طلاب دوره عالی فقه و اصول، نخبگان و دانش آموختگان دوره تدوین متون درسی اختصاص یافته است.

مدیر سلسه رویدادهای فصلی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه این رویدادها در راستای مهارت‌افزایی برای حل مسئله برنامه‌ریزی شده است، گفت: سعی ما بر این است رویدادی مسئله‌محور، گفتگومحور، گروه‌محور و پرنشاط برای شرکت‌کنندگان رقم بخورد و شرکت‌کنندگان، متفاوت‌ترین دوره‌ ذهن‌ورزی و کارورزی را داشته باشند.

ازناوی با بیان اینکه این رویداد به دو صورت پیش رویداد و رویداد اصلی برگزار می‌شود، گفت: زمان برگزاری پیش رویداد، 20 تا 22 اردیبهشت در نظر گرفته شده و تاریخ برگزاری رویداد آموزشی روزهای 8 تا 10 خرداد است.

وی، زمان ثبت نام در رویداد آموزشی  را 7 تا 13 اردیبهشت اعلام کرد و یادآور شد: علاقه مندان می‌توانند از طریق پیوند https://survey.porsline.ir/s/XQaE5OOQ برای شرکت در این رویداد ثبت نام کنند.

تصویر خبر

..

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱