به همت مدرسه علمیه طیّبات (نیمه‌وقت صبح)؛

کارگاه روش‌های مطالعه و مباحثه برگزار شد

کارگاه روش مطالعه

کارگاه روش های مطالعه و مباحثه با حضور آقای محمود حسنی نژاد مغنی و به همت آموزش مدرسه علمیه طیّبات (نیمه‌وقت صبح) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکارخانم طاهره رهبرپور در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: کارگاه روش‌های مطالعه و مباحثه روز پنجشنبه 12 مهرماه با حضور 60 نفر از طلاب مدرسه علمیه طیّبات (نیمه‌وقت صبح) و برخی طلاب مدارس علمیه و مراکز دیگر در آمفی‌تئاتر طبقه همکف ساختمان شهیدبهشتی(ره) برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این کارگاه که به مدت 2 ساعت به طول انجامید، جناب آقای محمود حسنی نژاد مغنی، استاد و مشاور حوزه  به تدریس پرداخت.

مدیر مدرسه علمیه طیّبات (نیمه‌وقت صبح) تصریح کرد: طلاب موفق و متوسط با هم متفاوت هستند، برخی همیشه در حال مطالعه‌اند؛ اما موفق نیستند، اینکه این امر به ضریب هوشی آنها بر می‌گردد یا ژنتیک یا مهارت مطالعه از مواردی بود که در این کارگاه به آن پرداخته شد.

رهبرپور درمورد هدف از برگزاری این کارگاه، گفت: طلاب با شرکت در این کارگاه می توانند نقاط ضعف و قوت خود را در مطالعه شناسایی کرده و در مدت زمان کم، بیشترین یادگیری را داشته باشند.

وی تصریح کرد: طلاب در این کارگاه توانستند با اصول مطالعه، شرایط مطالعه و شیوه‌های آن آشنا شوند و از آنجایی که یکی از شیوه‌های ماندگار یادگیری، مباحثه است، شرکت‌کنندگان در ادامه کارگاه با تعریف مباحثه، فوائد و آداب مباحثه، شیوه‌های مباحثه و محتوای آن آشنا شدند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱