بازدید مدیر جامعه الزهرا از مجتمع آموزشی تربیتی هدی

IMG_3521

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام صبح امروز از مدارس مجتمع آموزشی تربیتی هدی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم برقعی صبح امروز با حضور در مجموعه مدارس مجتمع آموزشی تربیتی هدی، از فعالیت‌های آموزشی، تربیتی و فوق برنامه مدارس بازدید و از مدیران، مسئولان، معلمان و دبیران این مجموعه تشکر و قدردانی کرد.

خانم برقعی در این برنامه از مرکز پیش‌دبستانی، دبستان دور اول و دوم، مرکز تخصصی آموزش قرآن و مرکز تخصصی آموزش زبان‌های خارجی بازدید و موفقیت این مراکز را در کسب رتبه‌های برتر کشوری و استانی تبریک گفت.

در این بازدید آقای علیرضا کبیری مدیر مجتمع آموزشی تربیتی هدی با اشاره به اینکه هم اکنون حدود 1600 فراگیر از مقطع پیش دبستانی تا متوسطه دور دوم در این مجتمع در قم مشغول تحصیل هستند،  گزارشی از فعالیت‌ها و موفقیت‌های هر بخش ارائه داد.

گفتنی است، مجتمع آموزشی تربیتی غیردولتی هدی وابسته به جامعه الزهرا علیهاالسلام در سال 1386 و در پی موفقیت در تأسیس مدارس علوم و معارف اسلامی هدی از سال ۱۳۶۸ راه‌اندازی شد. این مجموعه برای نهادینه سازی فرهنگ ناب و انسان‌ساز محمدی (ص) در سایه‎ فضای معنوی و الهام بخش حوزه،کار خود را آغاز و با برخورداری از امکانات و توشه‎ غنی اساتید و فرهیختگان تاکنون گام های مؤثری در زمینه‎ سازی و قوام‎ بخشی تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش کشور برداشته است و همواره در طول سال‌های فعالیت، حضور دانش پژوهانی را درک نموده که استعدادهای فطری‌شان را در راه تربیت دینی و تقویت اعتقادی و التزام به ارزش های انقلاب اسلامی صرف کرده ‎اند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱