اجرای طرح ساماندهی فعالان فضای مجازی جامعه الزهرا(س)

سامانه تبلیغ نوین

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از اجرای طرح ساماندهی فعالان فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پاتوق‌های مجازی دختران ایران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم ندا حکمت نیا در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به ضرورت ساماندهی فعالان فضای مجازی، اظهار داشت: نوجوانان امروز با بهره‌گیری از شیوه‌های مدرن ارتباطی به آسانی و به سرعت با همه جهان ارتباط دارند و این ظرفیت مناسب می‌تواند در مسیر رسالت تبلیغ دینی طلاب به کار گرفته شود.

 رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: به مناسبت روز نوجوان، طرح ساماندهی فعالان مجازی در پاتوق‌های مجازی در برنامه‌های اجرایی این اداره قرار گرفت.

حکمت نیا گفت: فعالان فضای مجازی توانمندی که در عرصه جوان و نوجوان فعالیت دارند، با مراجعه به آدرس سامانه تبلیغ نوین و فضای مجازی به نشانی https://novin.jz.ac.ir ضمن عضویت در سامانه تبلیغ نوین (بخش برنامه‌ها/ پاتوق‌های مجازی دختران ایران) در این برنامه ثبت نام کرده و  در صورت بروز هرگونه مشکلی در ثبت نام با شماره داخلی 32112093  تماس بگیرید.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱