مدیرکل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی خبر داد:

تخفیف ویژه روز دانش‌آموز برای بسته آموزشی «رویش پاییزی» ویژه دختران

دوره دانش آموزی پاییزی

بسته آموزشی «رویش پاییزی» ویژه دختران دانش‌آموز سراسر کشور به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم نیکزاد از برگزاری بسته آموزشی «رویش پاییزی» ویژه دختران دانش‌آموز سراسر کشور در آستانه روز دانش‌آموز خبر داد و افزود: این بسته آموزشی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود و دختران علاقه‌مند از سراسر کشور می‌توانند با ثبت‌نام در این رویداد از دوره‌های آموزشی آنلاین و آفلاین متنوع ویژه بزرگداشت روز دانش‌آموز بهره‌مند شوند.

نیکزاد در ادامه گفت: این بسته آموزشی در دو سطح، ویژه دانش‌آموزان مقطع دبستان(دوره اول و دوم) و دبیرستان (دوره اول و دوم) برگزار می‌شود که بسته ویژه دوره دبستان شامل عناوین «مهارت‌های نه گفتن»، «مهارت‌های دوست‌یابی»، «من و هیجان‌هایم» و دوره‌های آموزشی بسته دبیرستان شامل «مهارت‌های مطالعه»، «رشد فردی و حال خوب» و «تجربه نوردی فعالیت‌های تشکیلاتی دانش‌آموزی» است.

مدیرکل مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی همچنین از تخفیف ویژه ثبت‌نام در این بسته خبر داد و افزود: شرکت‌کنندگان در این بسته علاوه بر استفاده از تخفیف ویژه 35 درصدی به مناسبت روز دانش‌آموز، می‌توانند در صورت تمایل با درج کد omid1401 برای ثبت‌نام در 2 دوره مهارتی «خوشنویسی نوجوان» و «نویسندگی خلاق نوجوان» از تخفیف 20 درصدی بهره‌مند شوند.

نیکزاد با تأکید بر سیاست این مرکز در همراهی با عموم دختران و بانوان کشور در مسیر ارتقای دانش و مهارت‌های کاربردی، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این بسته می‌توانند به سامانه  اختصاصی مرکز به نشانی https://courses.jz.ac.ir  مراجعه کنند.

وی در پایان، مهلت ثبت‌نام در این بسته آموزشی را 13 آبان اعلام کرد و یادآور شد:  اطلاع‌رسانی‌ همه دوره‌ها در پیام‌رسان ایتا، به آدرس https://eitaa.com/ama_jz انجام می‌شود ازاین‌رو فراگیران می‌توانند با عضویت در این کانال از برنامه‌های این مرکز کسب اطلاع کنند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱