رئیس اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت خبر داد:

تشکیل گروه آموزشی خلاقیت و نوآوری در اداره آموزش‌های آزاد وکوتاه‌مدت

خلاقیت و نوآوری

گروه آموزشی خلاقیت و نوآوری ویژه عموم بانوان و دختران علاقه‌مند در قالب رشته‌های متنوع و جذاب در اداره آموزش‌های آزاد وکوتاه‌مدت راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم الیاسی از راه‌اندازی گروه آموزشی خلاقیت و نوآوری در پاییز 1401 خبرداد و افزود: دختران و بانوان علاقه‌مند می‌توانند با ثبت‌نام در رشته‌های متنوع این گروه آموزشی در فراخوان دوره‌های پاییزی مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی از آموزش‌های این حوزه بهره‌مند شوند.

رئیس اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت با اشاره به گروه‌های آموزشی این اداره گفت: تاکنون آموزش‌های این اداره در قالب دو گروه آموزشی معارف اسلامی و مهارت‌ها و سبک زندگی ارائه می‌شد که از ترم پاییز، گروه آموزشی خلاقیت و نوآوری نیز به گروه‌های آموزشی اداره افزوده می‌شود.

الیاسی افزود: دوره‌های قابل ثبت‌نام در گروه آموزشی خلاقیت و نوآوری در این ترم شامل «خلاقیت و ایده‌‌پردازی مقدماتی»، «تفکر خلاق»، «خودباوری در خلاقیت»، «تفکر سیستمی»، «روش‌های تقویت حافظه»، «پرورش هوش اقتصادی کودکان (ویژه مادران)» و «پرورش خلاقیت در کودکان و نوجوانان (ویژه مادران)» هستند.

رئیس اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت همچنین از اعمال تخفیف ویژه جهت ثبت‌نام در دوره‌های این گروه آموزشی خبر داد و افزود: این تخفیفات به مناسبت راه‌اندازی گروه آموزشی خلاقیت و نوآوری تا 7 آبان قابل استفاده علاقه‌مندان است.

الیاسی در ادامه با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از شیوه‌های متنوع در ارائه آموزش‌ها گفت: دوره‌های کوتاه‌مدت گروه آموزشی خلاقیت و نوآوری، متناسب با اقتضائات فراگیران به سه شیوه حضوری، آنلاین و آفلاین ارائه می‌شود.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره‌ها می‌توانند با مراجعه به سامانه  اختصاصی مرکز به نشانی https://courses.jz.ac.ir ثبت‌نام کنند.

رییس اداره آموزش‌های کوتاه مدت در پایان خاطرنشان کرد:  اطلاع‌رسانی‌ همه دوره‌ها در پیام‌رسان ایتا، به آدرس https://eitaa.com/ama_jz انجام می‌شود و عضویت  فراگیران در کانال اطلاع‌رسانی مرکز، ضروری است.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱