از سوی شورای اعطای مجوزها و امتیازهای علمی؛

پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه‌الزهرا(س) مجوز تأسیس گرفت

پژوهشگاه مطالعات اسلامی

شورای اعطای مجوزها و امتیازهای علمی موافقت اصولی خود را با تأسیس پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی، شورای اعطای مجوزها و امتیازهای علمی با توجه ارزیابی‌های انجام گرفته، موافقت اصولی خود را با تأسیس پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اعلام کرد.

پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها دارای سه پژهشکده «فلسفه و کلام»، «فقه و مبانی حقوق» و «علوم و معارف اسلامی» تشکیل شده است.

مأموریت این واحد پژوهشی، براساس اساسنامه آن «پاسخگویی به نیازهای علمی و پژوهشی حوزه‌های علمیه، جامعه اسلامی، نظام جمهوری اسلامی و جهان اسلام در عرصه علوم اسلامی به‌ویژه در حوزه مطالعات زنان و خانواده» اعلام شده است.

گفتنی است؛ سال گذشته با پیگیری های صورت گرفته از سوی خانم دکتر برقعی، مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام و دفاعیات هیات محترم امنا و رییس پژوهشگاه، حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابوالقاسم زاده، شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران در تصمیم شماره ۳۴ موافقت خود را با تأسیس پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام اعلام و آن را ابلاغ کرد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱