رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا (س) تصریح کرد:

لزوم شناخت استعداد و نقش‌آفرینی بانوان مسلمان در جهان شبکه‌ای

خانم حکمت نیا

حکمت نیا با بیان اینکه امروز جهان شبکه‌ای یکی از عرصه‌های رشد بشر شده است، گفت: شناخت استعداد و نقش‌آفرینی یک بانوی مسلمان در جهان شبکه‌ای رسانه‌های نوین می‌تواند روزنه‌ای برای شناخت جهان پیرامونی فراهم کرده و او را برای حضور تاثیرگذار در جهان آماده نماید.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم ندا حکمت نیا در حاشیه اولین کارگاه «نقش‌آفرینی بانوان مسلمان در رسانه‌های نوین» که از سوی اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و با همکاری اداره کل فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی ویژه بانوان طلبه در حال برگزاری است، با اشاره به روایت حضرت علی علیه‌السلام که فرمودند: «أتزعم انک جرم صغیرو فیک انطوی العالم الاکبر»، عنوان کرد: انسان موجودی فراکیهانی است که می‌تواند خود را در مسیر توحید شناخته و تمامی استعدادهای وجودی خود را در تعامل با دیگران در تمامی ابعاد وجودی شکوفا کند.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه امروز جهان شبکه ای یکی از عرصه‌های رشدی بشر است، گفت: شناخت استعداد و نقش‌آفرینی یک بانوی مسلمان در جهان شبکه ای رسانه‌های نوین می‌تواند روزنه ای برای شناخت جهان پیرامونی فراهم کرده و او را برای حضور تاثیرگذار در جهان آماده نماید.

حکمت نیا با تصریح بر اینکه شیعیان در طول تاریخ، تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده‌اند، اظهار داشت: اگر امروز هم بخواهیم تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنیم، باید با تلاش و همت مضاعف و با ادبیات حاکم بر جهان به سمت امت واحده حرکت کنیم و خود را برای زیست تأثیرگذار این فضا آماده نماییم.

وی خاطرنشان ساخت: مواجهه انفعالی در برابر دنیای پسامدرنیته و جریان رسانه‌ای، ما را در یک حباب خبری قرار خواهد داد و خود به خود روبه ضعف حرکت خواهیم کرد، لذا باید نقش خود را به نقش فعالانه تغییر مسیر دهیم.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها عنوان کرد: مدیریت هوشمند این فضا، در کنار نقش‌آفرینی و تأثیرگذاری در جهان شبکه، موجب قدرت رسانه‌ای بانوی مسلمان در تربیت ابرانسان‌های معنوی جهان امروز خواهد شد.

حکمت نیا با اشاره به حقانیت نظریه ولایت مطلقه فقیه، گفت: جهانیان بدانند، نقش اولیه ما در جهان هستی، پیاده‌سازی نظام ولایت مطلقه فقیه است، نظامی که همچون عصای موسی است که بالاخره تبدیل به اژدهایی خواهد شد و طاغوتیان را خواهد بلعید.

وی تصریح کرد: بانوان طلبه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تا آخرین قطره خون در کنار ولّی جامعه خواهند ایستاد تا با اراده الهی، قدرت انسجام‌دهندگی ولایت و این عصای موسی را به رخ نظام طاغوت و طاغوتیان بکشند و این رجزخوانی امروز ما در نقش طلبه، استاد، کارمند، محقق، کنشگر، مبلغ، مادر، خواهر، دختر، همسر در فضای حقیقی و در نقش تولیدگر، توزیع‌گر، متفکر، کاربر پویا، مرجع پاسخ، پیشران، نیروی ویژه، تعامل‌گر، سفیر و فن‌آور در فضای مجازی است.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: سالیانی است که ولّی جامعه اسلامی بر لزوم مدیریت فضای مجازی، شبکه‌سازی و تشکیلات‌سازی تأکید کردند و مطمئنا شجره طیبه ای که با دستور حضرت امام (ره) ساخته شده، این امر را به منصه ظهور خواهد رساند.

حکمت نیا با اشاره به حضور 40 بانوی طلبه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در کارگاه سه روزه «نقش‌آفرینی بانوان مسلمان در رسانه‌های نوین»، تصریح کرد: تلاش ما بر این است که این کارگاه منجر به ایجاد شبکه منسجم بانوان طلبه و تأثیرگذاری آنان در جهان شبکه ای و فضای مجازی شود.

وی در پایان یادآور شد: بانوان طلبه‌ای که این دوره را با موفقیت طی کنند، گواهی دریافت می‌کنند و به سه گروه از برترین گروه‌ها هدایایی تعلق می‌گیرد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱