تمدید ثبت نام ترم پاییز آموزشگاه تخصصی زبان های خارجی هدی تا 10 مهر

photo_2022-09-28_07-50-55

مدیر آموزشگاه تخصصی زبانهای خارجی هدی از تمدید ثبت نام ترم پاییز ویژه خواهران در رده های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان تا دهم مهرماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم فهیمه باغ شیخی مدیر آموزشگاه تخصصی زبانهای خارجی هدی در گفتگو با واحد خبر بیان گفت: ثبت نام ترم پاییز آموزشگاه زبان تا 10 مهرماه تمدید شد.

وی اظهار داشت: در این دوره ها که شامل مکالمه زبانهای انگلیسی، عربی، اسپانیایی، فرانسه، کره، آلمانی و چینی است، تمامی مهارتهای Speaking, Reading, Writing & Listening (مکالمه، خواندنی، نوشتاری و شنیداری) آموزش داده می شود.

باغ شیخی همچنین از برگزاری دوره های تخصصی آموزشی از جمله TTC (تربیت مدرس)،  IELTS(آیلتس)، TOEFL (تافل)، Intensive Course (دوره های فشرده)، Translation Course (فن ترجمه) و Speaking Course (دوره مکالمه) ویژه زبان آموزان منتخب و پس از گزینش علمی خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: بهره مندی از کادر مجرب و اساتید با سابقه و برتر دانشگاهی و آموزشگاهی، ارائه کارنامه و مدرک پایان دوره معتبر با مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش، پیگیری مستمر و مداوم سطح علمی زبان آموزان، ارتقای مداوم سطح کیفی آموزشی کلاسها و به روزرسانی مستمر آنها و جذب زبان آموزان نخبه و با استعداد برای تربیت مدرس از مزایای این آموزشگاه تخصصی است.

مدیر آموزشگاه تخصصی زبانهای خارجی هدی ادامه داد: ترم پاییز از هفته دوم مهرماه آغاز خواهد شد و شیوه آموزش این دوره بسته به تقاضای زبان آموزان به صورت کاملا مجازی و یا تلفیقی (حضوری / مجازی) است.

وی با بیان اینکه ثبت نام به صورت غیرحضوری انجام می شود افزود: علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۳ با دفتر آموزشگاه با شماره تلفن ۳۲۹۳۵۶۷۷ تماس حاصل فرمایند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱